Din varukorg

Din varukorg är tom!

zooplus app

Ladda ned
Gratis hemleverans från 599 kr**

Betalningssätt

Alla betalningssätt vi erbjuder är säkra att använda. De personliga uppgifter som du lämnar till zooplus (när du handlar i vår onlinebutik eller när du anmäler dig till olika zooplusprogram) behandlas med högsta säkerhet och integritet. Alla detaljer gällande betalningen skyddas genom kryptering och en extra auktoriseringsprocess.

Alla betalningar till oss bekräftas via e-post när de har registrerats hos oss. Kontakta vår kundtjänst om du inte har fått en bekräftelse senast 5 dagar efter beställningen.

Vi accepterar följande betalningsformer i den svenska shoppen:

  • Kreditkort (Visa, MasterCard)
  • PayPal
  • Direktbanksbetalning via Trustly
  • Banköverföring
  • Faktura (från den tredje beställningen)

zooplus förbehåller sig rätten att i enskilda fall samt vid vissa leveranssätt som valts av kunden acceptera endast vissa typer av betalningar. Tyvärr kan vi inte acceptera postgiro som betalningsmetod.

Betalning med kreditkort

Vid betalning med kreditkort debiteras kortet inom en vecka efter det att varorna skickats. Vi accepterar Visa och Mastercard. Din beställning godkänns och skickas inom 24-48 timmar. Notera att det inte finns någon möjlighet att göra några ändringar i beställningen när betalningen är gjord.

Betalning med PayPal

PayPal är ett online-kontobaserat system där alla som har en e-postadress kan anmäla sig och skicka och ta emot betalningar online genom kreditkort eller ett bankkonto. Du kan använda PayPal hos zooplus och betala säkert, enkelt och snabbt. Om du inte redan har ett PayPal-konto kan du öppna ett under beställningsprocessen hos zooplus. 

Direktbanksbetalning via Trustly

Du kan betala direkt online med BankID (Trustly) för säker, enkel och snabb betalning via din internetbank. När du betalar med Trustly uppmanas du att välja din bank och logga in som vanligt. Välj sedan vilket konto du vill betala från och bekräfta betalningen med den autentiseringsmetod du föredrar. Du behöver inte ladda ner några appar, använda kort eller göra någon lång registrering.

Betalning med banköverföring

Var noga med att skriva in beställningsnumret som referens när du betalar via banköverföring.

Bankuppgifter:

zooplus AG

Nordea

Bankgiro (BG): 880-9642

IBAN: SE8095000099601800847707

BIC: NDEASESS

Du kommer att få ett bekräftelsemail så snart vi har fått din betalning, normalt efter 1-2 arbetsdagar. Om du inte får någon bekräftelse, vänligen kontakta vår kundtjänst.

Faktura

Vi erbjuder faktura som betalningssätt för registrerade kunder som regelbundet handlar hos oss, och redan har beställt minst två gånger. Notera att vi i enskilda fall, eller beroende på de varor du har beställt/valt leveranssätt, inte erbjuder fakturabetalning. Det är en automatiserad process och det är inte möjligt för vår kundtjänst att ändra betalningsmetoden till faktura.

 

Kontakta gärna vår kundtjänst om du har frågor eller behöver mer information.