
130 omdömen förTrixie Primo XXL Top kattoalett med tak
Ladda upp din produktbildTopp lokala recensioner
|
Bra
Perfekta 👌 stora bra katt toalådor, men som vanligt dörren tar vi bort
|
Katterna är nöjda
Våra två huskatter är jätte nöjda. Man behöver inte rensa direkt efter toabesök, men doften kan inte filtreras bort.
|
Den är enorm!
Den är perfekt för stora katter! Vi har 2 sibiriska katter varav vår hankatt är väldigt stor (typ som en liten hund). Katterna får gott om svängrum och den rymmer mycket sand. Vi har haft vår i 2 år nu och den fungerar fint. Vi använder inte svängdörren men det gör vi aldrig ändå. Den enda förbättring jag skulle kunna tänka mig hade varit att man skulle kunna fälla upp taket för enklare rengöring. Nu behöver man klicka upp spännena på sidorna för att kunna lyfta av överdelen. Får en 5:a ändå.
|
Blev nöjd
Nöjd med denna rymliga lådan då jag har 5 katter varav två stora herrar.
Rymlig och bra låda . Använder aldrig dörren men det gör jag aldrig.
Nackdel är att man måste lyfta av hela taket när den ska rensas. Men mycket nöjd ändå
Recensioner från andra länder

||Nederländerna
grijs wit – Kattenbak Primo XXL Top met Kap
Dåligt! Går snabbt sönder! Köp inte!
Tyvärr fick den en spricka i hörnet vid nederkanten redan efter några dagar, och några dagar senare kom det en spricka på ett annat ställe! Jag har bara en katt som lugnt går in i sin låda, och det här är den enda på 30 år som gått sönder efter bara några dagar!
Slutsats: köp inte! 😉
Denna recension har översatts.
Visa original
|Frankrike
bleu/blanc
Dålig kattlåda
Efter ett år gick alla fyra fästen sönder, väldigt ömtåliga.
Kattlådan är inte särskilt robust.
Denna recension har översatts.
Visa original
|Frankrike
gris/blanc
Monteringsproblem!
Det går inte att sätta fast klämmorna på sidorna eller handtaget upptill... Fästena klickar inte i. Man kan tro att det inte passar. Och när det gäller handtaget verkar man behöva trycka in det med kraft... Synd om man inte har styrkan till det!
Denna recension har översatts.
Visa original
|Ungern
Szürke/fehér
super
Rymlig kattlåda, rekommenderas särskilt för stora katter eller flera katter. De använder flera sorters strö, men den här typen är favoriten.
Denna recension har översatts.
Visa original
|Frankrike
gris/blanc
Besviken
Fästelementen är väldigt ömtåliga, och en av dem var redan trasig när vi fick den. Vi trodde att vi skulle få med spaden, men inte ens det.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Nederländerna
grijs wit – Kattenbak Primo XXL Top met Kap
Stor låda av dålig kvalitet
Lådan är väldigt stor, vilket är bra för stora katter. Och den har 5 låsclips. Tyvärr är botten väldigt tunn, vi har använt den i några månader nu och den har redan gått sönder vid ett av benen så det är ett hål där. Vi tycker också att de där benen är väldigt opraktiska, vi föredrar en med platt botten.
Denna recension har översatts.
Visa original