
7 omdömen förKONG Gyro
Ladda upp din produktbildSammanlagt betyg (7)
|
Kul så länge den varade
Överlever inte amstaff.
Bollen slutade rulla
Kul i några månader tills den blåa bollen i mitten slutade rulla. Då var det bara att slänga leksaken.
|
Rolig aktivitetsleksak men dålig kvalitet på gummit
Köpte denna som ett-års present till min Eurasier kille. Tyvärr visade det sig ganska snabbt att det röda gummit runt om bollen var i väldigt dålig kvalitet och det började lossna små plastbitar från den när han började bita på den. Synd, annars gillar jag idén med leksaken och Tyke har fått många måltider i den.
