
1596 omdömen förRINTI Kennerfleisch 6 x 800 g
Ladda upp din produktbildTopp lokala recensioner
|
Tolereras mycket bra
Jag undvek länge fodret på grund av den enligt mig otillräckliga deklarationen, men eftersom det har så otroligt många positiva recensioner bestämde jag mig ändå för att prova det. Jag är helt begeistrad! Vår mycket känsliga jakthund, som ofta har problem med magsyra, tål det väldigt bra, hon gillar det och det håller henne mätt länge. Hon har knappt några problem längre sedan hon började få Rinti. Vi kan verkligen rekommendera fodret!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Mycket bra foder
Toppenmat..med hela kycklinghjärtan…
Min hund älskar det.
Rekommenderas 100%!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
gott
Perfekt foder
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Perfekt
Supermat, min hund älskar det!
Översatt från zooplus.de av zooplus
Vår skatt älskar det
Vår hund är väldigt kräsen och äter nästan ingenting. Men med den här maten ber han till och med om en andra portion.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Det smakar.
Min labradorhona är förtjust och äter det väldigt gärna.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Rinti Kennerfleich 800g burk
Mycket bra foder, kan jag bara rekommendera.
Priset är också okej.
Jag är nöjd hittills.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Sedan "förbättringen" sämre?
Min hund har ätit Rinti Kennerfleisch i 6 år och gjort det med glädje. Sedan ändringen med "förfiningen" (hur är den nu?) vägrar han nästan alla sorter. Produkten har också en annan konsistens än tidigare. Efter en timme i skålen ser den grå ut. Jag hade några "gamla burkar" kvar, dem äter han!
Översatt från zooplus.de av zooplus
Det smakar.
Mina hundar är finsmakare. Ofta äter de inte våtfodret. Det smakar inte gott. Med vom fungerar det utmärkt.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Gott
Istället för Animonda nu Rinti. Hundarna gillar det verkligen. Även jag är helt nöjd. Ingen jämförelse med det tidigare fodret.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Tas gärna emot.
Våra två stora hundar äter Rinti väldigt gärna, oavsett vilken sort. De är friska, har fin päls och avfallet är minimalt.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Rinti smakar bra
Min havaneser hade extremt matt päls, jag bytte till Rinti-foder och efter cirka 14 dagar var pälsen glänsande igen. Förutom vom älskar han fodret.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Rekommenderas till 100 %
Maten är den bästa maten och jag blandar den med torrfoder. Hundarna älskar den och tål den jättebra.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Endast kycklinghjärtan bedömda
Tyvärr är sorten Rinti med kycklinghjärtan inte lika bra som de andra sorterna.
Båda hundarna har nästan konstant pruttat och kräktes upp maten dagen efter. Hjärtana var fortfarande osmält efter 24 timmar och kom ut hela. Eftersom detta har hänt flera gånger och bara med burkarna med hjärtan... De andra sorterna tolereras utan problem.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Rinti Fågelhjärtan
Min Clooney njuter av varje tugga ända till sista hjärtat.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Rinti
En av de bästa våtfodren för hundar.
Bra prisvärdhet.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Sammansättningen är dock tveksam
... klart, båda hundarna äter gärna Rinti. Men det som stör mig är att det knappt finns något muskelkött i den här burkmaten, däremot gott om inälvor, juver och svål. Knappast någon hundägare skulle väl komma på tanken att ge sina hundar svinsvål och juvervävnad ... Så den här burkmaten övertygar mig inte!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Våtfoder från burken
Rinti Kennerfleisch är det!!! Våtfodret på burk som våra hundar tycker om och som de mår väldigt bra av. Vi har redan testat flera andra typer av våtfoder, men det var aldrig riktigt "toppen". Vi kommer även i framtiden att hålla oss till våtfoder av rent kött, eftersom hälsokontrollen hos veterinären bekräftade att pälsens och klornas tillstånd har förbättrats avsevärt efter denna rena köttdiet.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Rinti med havsfisk
Jag är egentligen väldigt nöjd med Rinti, men varianten "Havs fisk" är inte att rekommendera. Hunden vägrar äta maten, lukten är nästan outhärdlig. Kanske fick jag en "måndagsproduktion", aldrig mer "Havs fisk".
Översatt från zooplus.de av zooplus
rinti hundmat på burk
jag är jättenöjd med det här fodret, eftersom även våran maxi tycker om det. det är tillrett på ett för hundar allergivänligt sätt, inget spannmål, och inga avfallsprodukter från slakten.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Recensioner från andra länder

||Polen
Konina
Konstiga känslor 🤭
Jag köpte detta foder och efter en burk bestämde jag mig för att inte köpa mer, eftersom det ser väldigt oaptitligt ut (smaken är hästkött) och det finns konstiga köttbitar inuti. Men min hund är helt förtjust i detta foder och efter att ha smakat det ville han inte äta något annat, så jag köpte en ny omgång. Trots den dåliga beskrivningen av innehållet, vilket också gjorde mig tveksam, har min hund inga magproblem och äter med god aptit, så egentligen har jag inget att klaga på förutom utseendet på fodret.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Rind
Fettandel
Sedan en tid tillbaka har jag märkt (subjektivt) att fettinnehållet i nästan alla produktvarianter har ökat. Mer eller mindre samlas det nu ett tjockare lager fett i botten av burken, som kan vara upp till ca 10 mm. Tidigare har jag inte lagt märke till detta. I övrigt tycker jag att fodret är riktigt bra för priset och mina båda hundar tål det också väldigt bra.
Denna recension har översatts.
Visa original||Finland
🥲
Min hund är kräsen och äntligen hittade jag mat som även han äter. Rinti var till en början riktigt bra mat, men det var något fel med den senaste beställningen. Min hund fick blodig diarré av den och har INGA matallergier. Kundtjänsten trodde inte på mig så jag fick inte ens pengarna tillbaka…
Jag hade köpt mat för ett halvt år.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Bulgarien
птичи сърца
Många glada valpar!
De slukas med stor aptit! De vill alltid ha mer!
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Mixpaket 1
Min hund är helt såld
Tack vare det stora utbudet av produkter, det finns minst 8 olika sorter, får min hund en varierad kost. Maten luktar så gott att man nästan själv får 😄 aptit. Jag har gett detta foder i 3 år nu.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Pansen
Vi har haft hundar i över 20 år
Blir mycket väl mottagen. Bytet till häst eller vilt var inte lyckat.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Rind
Fodret är perfekt för känsliga hundar
Fodret är perfekt, men vi blev erbjudna gåvor för insamlade poäng och de kom aldrig alls. Det tycker jag inte är okej.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Lachs
Falsk
Om en produkt marknadsförs som lax men bara innehåller 5 % lax, tycker jag att det är bedrägeri.
Andra tillverkare är betydligt bättre på det här.
Denna recension har översatts.
Visa original