
1596 omdömen förRINTI Kennerfleisch 6 x 800 g
Ladda upp din produktbildTopp lokala recensioner
|
Tolereras mycket bra
Jag undvek länge fodret på grund av den enligt mig otillräckliga deklarationen, men eftersom det har så otroligt många positiva recensioner bestämde jag mig ändå för att prova det. Jag är helt begeistrad! Vår mycket känsliga jakthund, som ofta har problem med magsyra, tål det väldigt bra, hon gillar det och det håller henne mätt länge. Hon har knappt några problem längre sedan hon började få Rinti. Vi kan verkligen rekommendera fodret!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Mycket bra foder
Toppenmat..med hela kycklinghjärtan…
Min hund älskar det.
Rekommenderas 100%!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
gott
Perfekt foder
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Perfekt
Supermat, min hund älskar det!
Översatt från zooplus.de av zooplus
Vår skatt älskar det
Vår hund är väldigt kräsen och äter nästan ingenting. Men med den här maten ber han till och med om en andra portion.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Det smakar.
Min labradorhona är förtjust och äter det väldigt gärna.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Rinti Kennerfleich 800g burk
Mycket bra foder, kan jag bara rekommendera.
Priset är också okej.
Jag är nöjd hittills.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Det smakar.
Mina hundar är finsmakare. Ofta äter de inte våtfodret. Det smakar inte gott. Med vom fungerar det utmärkt.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Gott
Istället för Animonda nu Rinti. Hundarna gillar det verkligen. Även jag är helt nöjd. Ingen jämförelse med det tidigare fodret.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Tas gärna emot.
Våra två stora hundar äter Rinti väldigt gärna, oavsett vilken sort. De är friska, har fin päls och avfallet är minimalt.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Rekommenderas till 100 %
Maten är den bästa maten och jag blandar den med torrfoder. Hundarna älskar den och tål den jättebra.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Rinti Fågelhjärtan
Min Clooney njuter av varje tugga ända till sista hjärtat.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Rinti
En av de bästa våtfodren för hundar.
Bra prisvärdhet.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Våtfoder från burken
Rinti Kennerfleisch är det!!! Våtfodret på burk som våra hundar tycker om och som de mår väldigt bra av. Vi har redan testat flera andra typer av våtfoder, men det var aldrig riktigt "toppen". Vi kommer även i framtiden att hålla oss till våtfoder av rent kött, eftersom hälsokontrollen hos veterinären bekräftade att pälsens och klornas tillstånd har förbättrats avsevärt efter denna rena köttdiet.
Översatt från zooplus.de av zooplus
rinti hundmat på burk
jag är jättenöjd med det här fodret, eftersom även våran maxi tycker om det. det är tillrett på ett för hundar allergivänligt sätt, inget spannmål, och inga avfallsprodukter från slakten.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Rinti hundfoder i burkar
Jag är mycket nöjd med fodret eftersom även vår Maxi gillar det. Det är hundvänligt tillagat, utan spannmål eller biprodukter från nötkreatur etc.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Jättenöjd
Hej, jag kan bara säga en sak: vi har matat med Rinti i 7 år och har bara haft problem med att öppna 3-4 burkar hittills. Min hund tål och älskar Rinti och blir alltid lika glad när det är matdags. För 2 år sedan provade vi ett annat foder, och det tålde hon inte alls (fast vi bytte långsamt). Bytte snabbt tillbaka till Rinti igen och nu är allt bra. Det säger väl egentligen allt.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Mycket nöjd
Hej, jag kan bara säga: vi har matat med Rinti i 7 år och har bara haft problem med att öppna 3–4 burkar. Min hund tål och älskar Rinti och ser alltid fram emot maten. För två år sedan gav vi henne ett annat foder under en kort period, som hon inte alls tålde (trots en långsam övergång). Vi gick snabbt tillbaka till Rinti och allt blev bra igen. Det säger väl egentligen allt.
Översatt från zooplus.de av zooplus
bra foder dåliga burkar
Fodret är verkligen bra, men man borde tänka om när det gäller burkarna. Jag kunde bara öppna 2 av 6 burkar med mycket möda. Det är en stor minuspunkt.
Översatt från zooplus.de av zooplus
superfoder dåliga burkar
Maten är verkligen toppen, men kanske borde systemet för burkarna ses över. Av sex burkar kunde jag bara öppna två med stor möda. Det är verkligen något som drar ner betyget.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Recensioner från andra länder

||Polen
Konina
Konstiga känslor 🤭
Jag köpte detta foder och efter en burk bestämde jag mig för att inte köpa mer, eftersom det ser väldigt oaptitligt ut (smaken är hästkött) och det finns konstiga köttbitar inuti. Men min hund är helt förtjust i detta foder och efter att ha smakat det ville han inte äta något annat, så jag köpte en ny omgång. Trots den dåliga beskrivningen av innehållet, vilket också gjorde mig tveksam, har min hund inga magproblem och äter med god aptit, så egentligen har jag inget att klaga på förutom utseendet på fodret.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Bulgarien
птичи сърца
Många glada valpar!
De slukas med stor aptit! De vill alltid ha mer!
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Mixpaket 1
Min hund är helt såld
Tack vare det stora utbudet av produkter, det finns minst 8 olika sorter, får min hund en varierad kost. Maten luktar så gott att man nästan själv får 😄 aptit. Jag har gett detta foder i 3 år nu.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Pansen
Vi har haft hundar i över 20 år
Blir mycket väl mottagen. Bytet till häst eller vilt var inte lyckat.
Denna recension har översatts.
Visa original