
1831 omdömen förRINTI Kennerfleisch 12 x 800 g
Ladda upp din produktbildTopp lokala recensioner
Inga omdömen hittades.
Recensioner från andra länder

||Polen
Konina
Konstiga känslor 🤭
Jag köpte detta foder och efter en burk bestämde jag mig för att inte köpa mer, eftersom det ser väldigt oaptitligt ut (smaken är hästkött) och det finns konstiga köttbitar inuti. Men min hund är helt förtjust i detta foder och efter att ha smakat det ville han inte äta något annat, så jag köpte en ny omgång. Trots den dåliga beskrivningen av innehållet, vilket också gjorde mig tveksam, har min hund inga magproblem och äter med god aptit, så egentligen har jag inget att klaga på förutom utseendet på fodret.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Rind
Fettandel
Sedan en tid tillbaka har jag märkt (subjektivt) att fettinnehållet i nästan alla produktvarianter har ökat. Mer eller mindre samlas det nu ett tjockare lager fett i botten av burken, som kan vara upp till ca 10 mm. Tidigare har jag inte lagt märke till detta. I övrigt tycker jag att fodret är riktigt bra för priset och mina båda hundar tål det också väldigt bra.
Denna recension har översatts.
Visa original||Finland
🥲
Min hund är kräsen och äntligen hittade jag mat som även han äter. Rinti var till en början riktigt bra mat, men det var något fel med den senaste beställningen. Min hund fick blodig diarré av den och har INGA matallergier. Kundtjänsten trodde inte på mig så jag fick inte ens pengarna tillbaka…
Jag hade köpt mat för ett halvt år.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Bulgarien
птичи сърца
Många glada valpar!
De slukas med stor aptit! De vill alltid ha mer!
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Mixpaket 1
Min hund är helt såld
Tack vare det stora utbudet av produkter, det finns minst 8 olika sorter, får min hund en varierad kost. Maten luktar så gott att man nästan själv får 😄 aptit. Jag har gett detta foder i 3 år nu.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Pansen
Vi har haft hundar i över 20 år
Blir mycket väl mottagen. Bytet till häst eller vilt var inte lyckat.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Rind
Fodret är perfekt för känsliga hundar
Fodret är perfekt, men vi blev erbjudna gåvor för insamlade poäng och de kom aldrig alls. Det tycker jag inte är okej.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Lachs
Falsk
Om en produkt marknadsförs som lax men bara innehåller 5 % lax, tycker jag att det är bedrägeri.
Andra tillverkare är betydligt bättre på det här.
Denna recension har översatts.
Visa original