
131 omdömen förRINTI Sensible 6 x 185 g
Ladda upp din produktbildSammanlagt betyg (131)
Topp lokala recensioner
Inga omdömen hittades.
Recensioner från andra länder

||Tyskland
Huhn & Reis
Kvaliteten har blivit mycket sämre
Jag har beställt det här fodret i flera år nu – nöt och kyckling. Men jag måste säga att kvaliteten har blivit riktigt dålig på sistone, särskilt nötköttet. Min hund vägrar ofta äta det och det luktar dessutom väldigt illa. Eftersom det här fodret aldrig är på rea och priset inte direkt är lågt, funderar jag på om jag ens kommer köpa det igen.
Denna recension har översatts.
Visa original