
58 omdömen förkooa tvättbara blöjor för tikar
Ladda upp din produktbildTopp lokala recensioner
Inga omdömen hittades.
Recensioner från andra länder

|Slovakien
veľ. XS
Rekommenderar
Sitter bra, ramlar inte av när man har den på. Tiken väger cirka 4 kg och är en yorkie. Min dotter glömde ta av blöjan när hon tog ut tiken. Den satt kvar på rumpan i några timmar tills jag kom hem. Allt hemma var torrt, men tiken fick gå direkt in i badet eftersom hon var blöt under blöjan. Så som första hjälpen är den toppen, men jag rekommenderar inte att låta hunden ha på sig en blöt blöja för länge, eftersom hunden inte är skyddad mot urin och fukt. Tiken kan inte slicka sig, så under löpet är den perfekt eftersom blöjan sitter kvar och det inte blir några olyckor.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Größe L
Utan framgång
Trots noggrant val av storlek var den ändå lite för trång och obekväm för tiken att ha på sig. Redan vid första användningen läckte den, som tur var fanns det en underlägg i korgen. Efter tvätt tog det dessutom extremt lång tid att torka.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Frankrike
taille M
Inte vattentät
Trevligt material, lätt att tvätta, och storleken är perfekt eftersom min border collie inte tappar den under dagen.
Men den är inte alls vattentät! Min tik fyller snart 14 år och har svårt att hålla sig, så jag sätter på henne blöjan när jag är borta på jobbet. När jag kommer hem är blöjan helt genomblöt (ända upp och även på utsidan), så de är inte vattentäta till skillnad från engångsblöjor... Det är synd, för jag hade gärna velat slippa köpa engångsblöjor.
Denna recension har översatts.
Visa original
|Finland
koko M
Fungerar
Köpte till en äldre hund och det var precis rätt storlek för en 12 kg hund. Sitter bra och påverkar inte hundens rörlighet.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Grösse M
Vi är nöjda
Vi är mycket nöjda med blöjan.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Polen
Rozmiar L
Blöja för hund
Ärligt talat kan jag inte riktigt rekommendera den. Storlek L är inte särskilt stor och trosorna är gjorda av polyester 😢
Min hund fick skavsår av dem. Det är inte bekvämt för hunden att ha på sig och jag ångrar att jag köpte den.
Denna recension har översatts.
Visa original
|Frankrike
taille M
Verkligen toppen
Jag var trött på att köpa dyra engångsblöjor som inte är särskilt miljövänliga till min 14-åriga hund som ibland har små kissolyckor på natten. Dessa tvättbara blöjor är väldigt absorberande och har ett riktigt bra pris för kvaliteten. De verkar vara av mycket bra kvalitet (har använt dem i en månad). Tack vare andra kommentarer valde jag rätt storlek: M till en ganska smal cocker på 10 kg.
Denna recension har översatts.
Visa original