
25 omdömen förEkonomipack: Catessy Sticks 50 x 5 g
Ladda upp din produktbildSammanlagt betyg (25)

|
BBQ kalkon
Omtyckta
Min katt tycker väldigt mkt om dessa och riktigt bra pris med storpack
|
Katten är inte imponerad
Tyvärr gillar min katt inte dessa alls, oavsett vilken sort. Allt lämnas orört :/
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Minst 1/3 av pinnarna luktar extremt illa.
Det verkar som att några pinnar är dåligt förpackade, så att de börjar jäsa i förpackningen. De luktar extremt illa, till och med tre katter håller sig borta. Och jag märker detta med alla versioner. Annars luktar de svagt och accepteras. Det kan inte bara ha varit en batch, eftersom olika beställningar hade samma dåliga kvalitet på några av pinnarna.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Totalt bra produkt 😄
Vår lilla kille är helt tokig i den!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Nummer ett
Den här smaken är den bästa 😄 kan inte vara utan ...
Översatt från zooplus.de av zooplus
Katter älskar det!
Mina katter älskar det, väldigt bra kvalitet.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Super
Mina katter älskar dessa Catsticks mest av allt (alla smaker)
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
😻
Mina båda katter älskar alla sorter!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Är helt sålda på det!
Det har blivit en ritual vid det här laget.
Varje morgon när jag går till jobbet får mina tre ett "litet stängel".
Så fort jag går in i köket med mina uteskor börjar tiggandet och gnällandet, eftersom det inte går snabbt nog för gänget...
Och jag visste inte förrän nu att en katt kan hålla en ton så länge och så högt... 😹
Killarna ser det som ett byte och leker med det i några sekunder tills det verkligen är "dött", medan husdamen äter det i lugn och ro...
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Är lite torra och hårda
Egentligen gillar min katt stavar i allmänhet, men dessa äter han ibland och ibland inte. Det beror på hur de är i konsistensen. När man packar upp dem känns stavarna torra, spröda och ibland redan hårda. Därför låter han dem gärna ligga kvar.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Kommer verkligen till sin rätt
Mina katter älskar smaken. Storleken på godbitarna är helt lagom. Rekommenderar dem gärna!
Översatt från zooplus.de av zooplus
Hårda pinnar
Den här gången var alla pinnar helt mörka, nästan svarta och stenhårda. Var tvungen att slänga dem. Väldigt irriterande!
Översatt från zooplus.de av zooplus
Gott
Våra katter tycker att smakerna Lacks BBQ och den med kanin och jäst är supergoda.
En bättre redovisning av ingredienserna skulle dock vara bra, eftersom vissa katter har foderallergier mot vissa köttsorter. Därför drar jag av en stjärna.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Tyvärr var pinnarna för torra.
Tyvärr föredrar min mjukare... före operationen verkade de vara goda, men nu gillar han dem inte längre.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Supergod, riktigt smarrigt
*Yamm Yamm, matte, kan jag få en till?*
Min lilla mops är egentligen ganska kräsen.
Men dessa godbitar kan han nästan inte motstå.
Han älskar dem...
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Är bra 👍
Min katt älskar den väldigt mycket.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Vår katt älskar det
Vår katt älskar den här skräpmaten!!!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Uppenbarligen väldigt gott
Min katt älskar dessa sticks.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Katten gillar det - jag tycker att det är för "torrt".
Jag måste tyvärr ge min katt en mängd olika mediciner. Jag gömmer dem bäst i tuggpinnar som jag sedan knådar till små bollar. Det fungerar inte särskilt bra med den här tuggpinnen eftersom konsistensen är lite för torr. Men katten tyckte om smaken.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Super
Mina får pinnarna då och då som godbitar. De älskar snacksen och tittar alltid när de är slut. Om det var upp till dem skulle de gärna äta ännu fler. Jag tycker att de är okej ibland.
Översatt från zooplus.de av zooplus
