
1278 omdömen förEkonomipack: BozitaTetra bitar i sås 48 x 370 g
Ladda upp din produktbildTopp lokala recensioner
Inga omdömen hittades.
Recensioner från andra länder

||Polen
Kurczak z indykiem
Bra
Katten äter gärna och pälsens skick har förbättrats. Den är mycket mjukare och lenare att ta på.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Finland
ankka
Bra och prisvärd
Cornish rex gillar bara anksmak och sibirisk katt kan ibland vara kräsen om den vill ha omväxling, men i huvudsak är det här ett högkvalitativt och välsmakande foder. Det finns gott om sås och katterna tycker särskilt mycket om den.
Denna recension har översatts.
Visa original
|Danmark
Kanin
Tyvärr....
Tyvärr föll detta kattfoder inte mina två katter i smaken.
Den ena nosar bara på det, den andra slickar lite och går sedan därifrån. Jag hade annars hoppats att det skulle vara något för dem, eftersom märket har fått bra recensioner.
Denna recension har översatts.
Visa original
|Polen
Łosoś
Katterna slutade gilla det
Katterna åt så att öronen viftade förut, men på sistone slickar de bara upp såsen/gelén och vill inte ha mer. Till och med katten som brukade äta allt vägrar nu. Jag har försökt blanda smaker för att variera, men något verkar ha förändrats, för inget duger längre :/
Denna recension har översatts.
Visa original
||Spanien
Pollo y pavo
Inte ens för att inte svälta ihjäl
Jag köpte flera förpackningar i olika smaker, men han gillar ingen av dem. Det luktar ruttet efter bara ett par timmar i skålen, en av dem hann till och med börja jäsa.
Vi trodde först att han inte åt det för att bitarna var för stora, men även när vi mosade det med gaffel och blandade med såsen slickade han bara lite på det.
Vi har tagit bort torrfodret för att försöka få honom att äta det här, men nej... Han vill verkligen inte ha det. Till slut fick vi slänga allt i soporna.
Han är ingen kräsen katt, han äter vad som helst – men inte det här.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Nederländerna
met Eend
För hela kattfamiljen
Jag rekommenderar den här produkten till personer som har flera katter, driver katthem eller är uppfödare. Förpackningen är stor och lätt att klippa upp. Min katt gillar alla smaker från Bozita. Själv tycker jag att det är enkelt att få ut maten ur förpackningen. När kartongen är tom kan den vikas ihop och slängas, vilket sparar mycket plats jämfört med burkar.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Finland
kananmaksa
Ilta och Sani
Båda katterna gillar kycklinglevermaten. Mycket sås med. Prisvärt.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Italien
Gamberetti
Gillades inte
Tyvärr gillar mina katter det inte, ingen smak alls.
Denna recension har översatts.
Visa original
|Danmark
Kitten: med kyllingesmag
God mat - fin förpackning
Min katt gillade det, men det verkar som att han inte är så förtjust i såsen… han kommer tillbaka till matskålen senare och äter upp.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Spanien
Salmón
Mångsidig produkt
Det är små bitar i en massa sås. Mina katter slickar upp såsen och bitarna äter min hund upp.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Italien
Gamberetti
Mina katter gillar det inte
Oaptitlig produkt,
onödig produkt
Denna recension har översatts.
Visa original
||Ungern
Nyúl
Utmärkt våtfoder
En väninna gav oss det här i present förra året, alla fyra katterna fick varsin låda. Det blev en stor succé. Alla mina katter älskar den här sortens mat – jag är också väldigt nöjd, det är inte billigt men kvaliteten är verkligen toppen.
Denna recension har översatts.
Visa original