
215 omdömen förEkonomipack: Sheba Nature's Collection in Sauce 44 x 85 g
Ladda upp din produktbildSammanlagt betyg (215)
Topp lokala recensioner
Inga omdömen hittades.
Recensioner från andra länder

||Tyskland
mit Huhn
Bra
[Jag har fått den här produkten i utbyte mot min ärliga recension] Min katt åt Sheba Nature's Collection Kyckling i sås med stor aptit. Bitarna är saftiga, såsen är särskilt uppskattad och matskålen var snabbt tom. Maten tolereras väl och portionsförpackningen är praktisk att använda. Sammantaget ett riktigt bra våtfoder som jag gärna skulle köpa igen.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
mit Huhn
Det var gott
Vi fick testa denna Sheba-skål. Men jag kan inte ge ett rättvist omdöme efter bara en skål. Vår katt gillade det dock.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
mit Huhn
Stabil vardagsmat
Jag har fått den här produkten i utbyte mot min ärliga recension. Små bitar i sås, förpackningen är lätt att öppna. För mina två är portionen precis lagom, om det bara är en räcker halva. Det verkar smaka bra.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
mit Huhn
Smaskig mat
[Jag har fått den här produkten i utbyte mot min ärliga recension] Sheba Natures Collection i portionsförpackning är superpraktiska och har en bra portionsstorlek. Vår katt kastade sig över maten direkt. Fodret luktar inte illa och ser naturligt och bra ut.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
mit Huhn
Bra som mellanmål
[Jag har fått den här produkten i utbyte mot min ärliga recension] Shila äter det gärna och portionsstorleken är verkligen praktisk som ett litet mellanmål.
Personligen är vi dock inte helt övertygade av ingredienserna. För oss känns de inte tillräckligt högkvalitativa för att använda fodret som ett dagligt tillskott på lång sikt. Därför använder vi det mest som en tillfällig belöning eller snack och inte som en fast del av den dagliga kosten.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
mit Truthahn
Bra produkt
[Jag har fått den här produkten i utbyte mot min ärliga recension] Portionerna är tillräckliga, utseendet är klassiskt och konsistensen är lite hårdare. Avfallet som uppstår kan slängas som vanligt och hållbarheten är bra.
Denna recension har översatts.
Visa original