
130 omdömen förTrixie Primo XXL Top kattoalett med tak
Ladda upp din produktbildTopp lokala recensioner
Inga omdömen hittades.
Recensioner från andra länder

||Nederländerna
grijs wit – Kattenbak Primo XXL Top met Kap
Dåligt! Går snabbt sönder! Köp inte!
Tyvärr fick den en spricka i hörnet vid nederkanten redan efter några dagar, och några dagar senare kom det en spricka på ett annat ställe! Jag har bara en katt som lugnt går in i sin låda, och det här är den enda på 30 år som gått sönder efter bara några dagar!
Slutsats: köp inte! 😉
Denna recension har översatts.
Visa original
|Frankrike
bleu/blanc
Dålig kattlåda
Efter ett år gick alla fyra fästen sönder, väldigt ömtåliga.
Kattlådan är inte särskilt robust.
Denna recension har översatts.
Visa original
|Frankrike
gris/blanc
Monteringsproblem!
Det går inte att sätta fast klämmorna på sidorna eller handtaget upptill... Fästena klickar inte i. Man kan tro att det inte passar. Och när det gäller handtaget verkar man behöva trycka in det med kraft... Synd om man inte har styrkan till det!
Denna recension har översatts.
Visa original
|Ungern
Szürke/fehér
super
Rymlig kattlåda, rekommenderas särskilt för stora katter eller flera katter. De använder flera sorters strö, men den här typen är favoriten.
Denna recension har översatts.
Visa original
|Frankrike
gris/blanc
Besviken
Fästelementen är väldigt ömtåliga, och en av dem var redan trasig när vi fick den. Vi trodde att vi skulle få med spaden, men inte ens det.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Nederländerna
grijs wit – Kattenbak Primo XXL Top met Kap
Stor låda av dålig kvalitet
Lådan är väldigt stor, vilket är bra för stora katter. Och den har 5 låsclips. Tyvärr är botten väldigt tunn, vi har använt den i några månader nu och den har redan gått sönder vid ett av benen så det är ett hål där. Vi tycker också att de där benen är väldigt opraktiska, vi föredrar en med platt botten.
Denna recension har översatts.
Visa original