
479 omdömen förBiokat's Classic 3in1 Fresh Spring
Ladda upp din produktbildTopp lokala recensioner
|
Hemsk
Den här gillade jag inte alls, kommer aldrig att köpa den igen...
|
Sämsta jag köpt
Bildar absolut inte några klumpar. Kommer aldrig att köpa igen
|
Dammar något enormt
Dammar jättemycket. Även om jag bara ska sila ut en kissboll så hostar och blinkar jag av svart damm. Sen tycker jag inte att lersand bör stå under Miljövänliga alternativ. Det enda positiva är att lukten är ok.
|
Fungerar
Fungerar bra för våra maine coons som annars har en tendens att dra med sig all sand runt i huset i sina stora lurviga tassar.
Kunde varit bättre i kumpförmåga men i stor är vi nöjda.
|
Sämst
Jämfört med andra kattsander jag testat så är biokat's 3in1 den absolut sämsta någonsin!
"fastnar inte på kattens tassar, så sanden stannar i kattlådan" = önsketänkande men stämmer inte
"binder lukter ännu effektivare" = stämmer inte
"ger fastare klumpar" = rena rama lögnen, trots skopa för grovt kattströ och hur försiktigt jag än skakar/vinklar skopan så silas inte oanvänd kattströ ut utan att klumparna går sönder!
"räcker länge, upp till 32 dagar" = stämmer inte
|
behaglig doft
Bra odörkontroll,katterna tyckte om den men dålig på att hålla ihop klumparna
Recensioner från andra länder

||Nederländerna
10 l
Kattströet är inte längre detsamma
Usel, vi brukade alltid köpa den här produkten men nu är den hemsk. Den fastnar i botten och vi måste byta lådan var tredje dag.
Vi köper inte detta igen!
Denna recension har översatts.
Visa original
||Nederländerna
18 l
Klumpar sig inte längre. Men klibbar
På sistone har jag varit missnöjd med gruset. Det klumpar sig inte längre och fastnar därför på botten. Jag måste skrapa bort det... riktigt dåligt. Gruset verkar ha förändrats.
Denna recension har översatts.
Visa original
|Tyskland
10 L
Luktar obehagligt
Det klumpar sig inte, det är väldigt dammigt och det sprider en obehaglig lukt i lägenheten – särskilt efter användning men även annars. Kommer inte att köpa det igen.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
10 l
Topp
Vi har använt detta strö i flera år och är väldigt nöjda! Det sprids inte överallt, fungerar bra och luktar behagligt.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Sparpaket: 2 x 18 l
Luktar gott
Ströet luktar verkligen gott! Man känner inte alls någon kisslukt. Det räcker också väldigt länge och min Mischka gillar det. Det sprids inte heller över hela huset.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
18 l
Lukt
Tyvärr har kvaliteten blivit sämre, efter att man fyllt på luktar det snabbt illa igen.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
18 l
Min katt är lycklig, och min näsa också :-)
Fräsch doft och utmärkt luktbindning. Klumpar sig pålitligt. Våra katter trivs – kattlådan förblir härligt ren. Tydlig köprekommendation!
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
18 l
Inte som det brukade vara
Har haft det i 20 år...
Men numera faller kissklumparna sönder och hela rummet är fullt av damm...
Avskyvärt...
Denna recension har översatts.
Visa original
||Ungern
18 l
Väldigt dåligt
Den klumpar sig inte och den binder inte lukten! Tillverkaren skriver väldigt bra saker om den, men tyvärr är det tvärtom. Och med tanke på det är den dyr. Till och med den billigaste kategorin är bättre än denna. En stor besvikelse!
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
18 l
Luktar väldigt obehagligt
Kattströet dammar väldigt mycket, lukten är okej innan användning men blir riktigt obehaglig efteråt. Jag har aldrig upplevt det så här extremt med något annat strö. Dessutom repar ströet plastbotten i kattlådan, vilket gör att lukten fastnar ännu mer där. Klumparna är antingen stenhårda eller faller sönder i småbitar och går inte att skopa upp.
Det enda positiva är att det knappt sprids i lägenheten.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
10 l
Rent toalett
Sammantaget är det ett bra strö som vi kommer att använda oftare nu. Doften är väldigt behaglig och det luktar knappt något längre i kattlådan.
Klumparna är också lätta att ta bort och själva lådan förblir ren.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
18 l
Superpris för kvaliteten
Vi har använt det här ströet i flera år och är väldigt nöjda med priset i förhållande till kvaliteten. Vårdoften är mycket behaglig och man märker knappt att vi har tre katter. Eftersom en av katterna inte accepterar doft, använder vi även det gula 3in1 utan doft.
Denna recension har översatts.
Visa original