
22 omdömen förTIAKI automatisk matare
Ladda upp din produktbildSammanlagt betyg (22)
Topp lokala recensioner
Inga omdömen hittades.
Recensioner från andra länder

||Nederländerna
tot 3 liter voedsel
Opålitlig produkt
De första veckorna fungerade apparaten perfekt, men sedan dess har det varit ett enda stort problem. Den ger ofta ut alldeles för små portioner (ibland bara några få bitar) för att sedan vid nästa utfodring hälla ut en hel flod av foder. Ibland kommer det inte ut några bitar alls eller så fastnar mekanismen. Därför måste jag hela tiden kolla skålen för att se om allt har gått rätt till. Ingen produkt att vara stolt över.
Denna recension har översatts.
Visa original