
3 omdömen förTrixie Viviana keramikskål
Ladda upp din produktbildSammanlagt betyg (3)

|
150 ml, Ø 14 cm
Bra kvalitet och mycket bra utformning
Mycket bra utformad för att undvika whisker fatigue, mycket grund vilket jag älskar. Kanske är den lite väl stor men så är min tjej också rätt liten i maten men ändå något att ha i beaktande. Annars är jag supernöjd, dessutom är den både snygg och hållbar.

|
150 ml, Ø 14 cm
Superfin!
Fin skål som både matte och katten gillar! Bra lutning och höjd för vår katt.

|
150 ml, Ø 14 cm
Älskar
Har torrfoder i denna. Tycker färgen är väldigt fin, lätt att rengöra och väldigt söt
