
12 omdömen förTIAKI foder- och vattenautomat, ljusblå
Ladda upp din produktbildSammanlagt betyg (12)
|
Köpte till katt
Skulle gärna köpt matdelen separat, den är kanon, att fylla på uppifrån och kunna skjuta in skålen när de behöver fasta! Mina katter gillar inte att dricka vatten när det är för nära maten, så den används ej.
|
Perfekt!!
Älskar denna! Så himla bra att man kan skjuta in foderskålen när man behöver. Så fin design också!
|
Liten vattenskål
Vår Lhasa Apso kan inte dricka och blev skrämd 😟 i rekommendation för vilken hund skulle det passa är skrivet för hundar upp till 10 kg. Vi har bara kastat pengar Skulle vilja lämna tillbaka
|
Foder automat
Vi gillar den här både jag o mina katter
Lätt att fylla på
Bra kvalitet
Mycket bra kvalitet på produkten, stadig och rymlig.
|
Super foder- och vattenautomat
Super, vår katt älskar den.
Lätt att hantera. Vattentanken är superenkel att rengöra med en flaskborste. De två skålarna i rostfritt stål också. Skulle köpa igen och rekommendera vidare. Toppen!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Vattenbehållaren är svår att rengöra och lådan på foderautomaten klickar inte ordentligt på plats.
Jag letade efter en dispenser för mina två katter och trodde att den här skulle vara lämplig eftersom den innehåller både vatten och mat. Tyvärr försvann min initiala glädje snabbt: vattendispensern är väldigt svår att rengöra, det är svårt att komma åt med borsten och det bildas alger. När det gäller matdispensern har det hänt mig vid påfyllning att lådan inte klickar i ordentligt, och jag har råkat sprida ut allt torrfoder. Jag skulle inte rekommendera denna dispenser.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Foderautomat som funkar fint!
Nu har min katt Hey Grey testat den här foder-/vattenautomaten i en månads tid och han hälsar att den funkar hur bra som helst! Praktiskt att kunna fylla på med rejält med foder. Även vattendelen rymmer mycket. Behöver ju klart bytas så det är färskt, men, tycker att både katten och jag är mycket nöjda.
smart
mycket smidig, tar ej så mycket plats, rekommenderar!
Jag är inte övertygad.
Den stora vattenflaskan är väldigt svår att rengöra och man kan inte torka den ordentligt efter att ha sköljt ur den. Man kommer inte åt att rengöra genom den lilla öppningen. Det har redan bildats fula avlagringar på plasten, så jag använder den inte längre. När det gäller foderautomaten är det så att torrfodret inte automatiskt glider ner, utan man måste hjälpa till. Jag skulle inte köpa det igen.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Superbra
Tyvärr ett stjärnavdrag eftersom man bara kan rengöra vattenbehållaren genom ett smalt hål, vilket gör att det samlas för många bakterier. Det jag också tycker är synd är att man inte kan beställa reservdelar separat.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Fantastisk automat
Fint objekt, bra kvalitet och dessutom snabb leverans, jag är mycket nöjd 😃
Översatt från zooplus.de av zooplus
