
270 omdömen förKlösmöbeln Vågen
Ladda upp din produktbildInsikter från riktiga husdjursägare
AI-genererad sammanfattning baserad på recensioner som lagts till av kunder
Katterna älskar klösmöbeln och den är populär bland många, särskilt för att klösa och ligga på. Dock är kartongen mjuk och kan skräpa ner, vilket vissa ägare inte uppskattar. Trots detta är många nöjda med priset och att möblerna förblir hela. För vissa katter är det en favorit, medan andra ignorerar den. Sammantaget är det en bra klösbräda för priset, även om hållbarheten kan vara begränsad.
|
Moa
Min katts favorit! Jag är inne på min andra klösbräda eftersom han använder den flera gånger om dagen - både för att klösa och vila. Den har blivit en viktig del av hans vardag.
|
Den enda klösprodukt min katt tycker om
Jag har provat några olika men denna är den som hon tycker om och använder varje dag.
|
Lättviktig men ändå favvo
Den är lättviktig och glider runt lätt men vår katt som är ganska liten (under 4kg) tycker om att stå på den när han klöser och den är hans favorit så köper en till.
För lätt vikt
Den väger nästan ingenting så katterna fick inget motstånd och var helt ointresserade. Vanliga klösträd är mycket bättre, om än dyrare.
|
Han älskar den
Han får inte plats bara med huvudet dubbelt så bred hade varit önskvärt säger misse
Inte alls upp till några förväntningar
Min katt har på sin höjd legat på en en gång. Kattmyntan for rakt igenom och det blev skräpigt.
|
Finfin vilomöbel
Vår kattunge har använt den som klösbräda något, kattmyntan verkar han inte märkt av nåt. Den skräpar en del ibörjan dock. Men det bästa han vet är att ligga ihopkrupen på den. Och det funkar ju med!
|
Funkar kanon
Funkar kanon då mina katter helst klöser horisontellt.
|
Håller länge och ger glädje
Optimalt pris-prestandaförhållande.
Efter cirka 4 månader hade vår katt rivit sönder det.
Mellanrummen under vågen är också bra, eftersom katten kan glida in med tassarna och även bearbeta det med baktassarna.
Lägenheten ser ut som ... men katten har kul – så det spelar ingen roll ;)
P.S.: en robotdammsugare tar upp det mesta.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Topp
Min Vicky älskar den här klösmöbeln! Hon klöser inte längre på min soffa heller ..............
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Som "sittmöbel" bra
Tyvärr är produkten inte lämplig för att klösa, kartongen är för mjuk. Våra katter sätter sig på den när terrassens golv är kallt 😊
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Klösbräda
Tyvärr tas det inte emot så väl.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Vår favorit
Mina två älskar den här vågen mest av alla former. Priset är också toppen. Det enda minuset är pappersbitarna som alltid uppstår.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Klösmöjligheter/Kattlåda
Jag är mycket nöjd med alla produkter och leveransen.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Katterna gillar men den skräpar mycket
Katterna gillar absolut den men de klöser fort hål igenom den och den skräpar mycket. Ligger småbitar av kartong överallt som följer med strymporna o tassarna när man går.
|
Mycket uppskattat av mina katter.
Mina 3 katter älskar den här vågformade klösbrädan. Tidigare köpte jag alltid en slät, fyrkantig bräda, men den var inte lika hållbar som den jag köpte hos er. Särskilt vår Cornish Rex, Maja, har älskat den i veckor. Flera gånger om dagen hör jag henne vid klösbrädan, och en av de andra katterna måste vänta igen, trots att de har 3 andra klösträd tillgängliga.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Det går.
Klotbrädan har samma kvalitet som många andra klotbrädor. Håller inte särskilt länge. Men mina katter gillar att använda den.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Hemskt!!
Hemskt, vilket kaos, kaos och ännu mer kaos. De här sakerna faller helt isär och producerar en massa skräp. Som flyger överallt. Jag slängde dem, inklusive den tredje som fortfarande var oöppnad. Jag kommer aldrig att köpa det här pappersskräpet igen.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Katter älskar det
går hem väldigt bra
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Luktar
Katten är inte så intresserad av den trotts kattmyntan (som han tycker om i vanliga fall), dessutom åker det bara rakt igenom då det inte finns någon botten. Kartongen luktar också väldigt starkt av något.. vet inte hur jag ska förklara det men enligt mig luktar det äckligt och det är inte doften av kattmynta utan själva kartongen som luktar
