
565 omdömen förPURINA PRO PLAN Small & Mini Adult Sensitive Skin
Ladda upp din produktbildTopp lokala recensioner
Håller vad det lovar
Mina chihuahuor äter detta väldigt gärna, klådan försvann redan efter en vecka.
Resultat: 1 gång dagligen, fast!
Jag är mycket nöjd och kommer fortsätta köpa och ge detta foder.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
TOP
Allt är helt enkelt perfekt här!
Dessutom tycker jag att det är mycket bra för hundar med ledproblem. Åtminstone rör sig min hund mycket smidigare med det här fodret och är överlag mycket piggare.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Fantastiskt foder
Min lilla älskling tyckte om det och tålde det bra från början.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Super
Min hund tål det bra och äter det med stor aptit. Toppenfoder.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Super!
Fantastisk produkt! De älskar det! Pälsen har också blivit bättre!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
min hund tyckte om det
Min 7 månader gamla chihuahuatik gillade det mycket, och hennes päls är mycket mjukare.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Det smakar.
Min hund tål det bra och han tycker att det smakar supergott.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
är nöjda
Min 7 månader gamla chihuahuahona tyckte om det, pälsen blev mycket mjukare och finare.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Tyvärr inte så bra som förväntat, men blev gärna uppätet.
Hjälpte tyvärr inte min hund med hudproblemen. Fick det dock som en del av ett produkttest och hade därför inte rätt storlek för min hund. Därför har jag inte kunnat ge en långsiktig bedömning eftersom det inte har utfodrats tillräckligt länge. Acceptansen var mycket bra. :) Även våra fosterhundvalpar åt det gärna och tålde det väl.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Samy älskar det
Min lilla tax älskar verkligen maten. Han tål den också väldigt bra. Pälsen är glansigare, och han har mindre diarré och gaser än tidigare.
Kan därför bara rekommendera maten till alla.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Optimalt foder
Pro Plan Optiderma för små raser är helt enkelt fantastiskt och ett superbra foder för små känsliga hundar! Tumme upp!!!!
Översatt från zooplus.de av zooplus
Hundarna gillar det
Hundarna gillar det och pälsen är inte längre så mjällig! Jag fortsätter att ge det.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Äta hälsosamt
Mycket nöjd
Översatt från zooplus.de av zooplus
Bra foder
Maten smakar bra för min hund. Jag har inte märkt någon förbättring av hans päls. Jag skulle föredra att han åt rått kött eller åtminstone våtfoder med hög köttandel, men eftersom han inte gör det, återvänder jag gång på gång till detta foder.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Jag är nöjd.
Resultatet är fantastiskt. Min tik har ingen klåda, inga mjäll längre och har fått tillbaka en glänsande päls. Hon tål det utmärkt och hon gillar smaken (vilket inte är lätt med henne).
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Är nöjd.
Resultatet är fantastiskt. Min tik har inte längre klåda, inga mjäll och har fått tillbaka sin glänsande päls. Hon tål det utmärkt och tycker om smaken (vilket inte är lätt med henne).
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Smaklig
Min hund tyckte det smakade väldigt gott och tålde det bra... tyvärr levererades fodret i produkttestet för små hundar, hon åt väldigt snabbt, bitarna var helt enkelt för små...
Översatt från zooplus.de av zooplus
Min hund gillar det.
Min hund äter gärna maten. Jag återkommer ständigt till den eftersom han tyvärr vägrar barf och även våtfoder med hög kötthalt. Jag har dock inte märkt någon förbättring av pälsens tillstånd.
Min hund fick maten gratis för att testa.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Jag är begeistrad.
Jag är begeistrad. Resultatet är underbart. Hon kliar sig inte längre, hon har inga mjäll längre och hennes päls glänser igen. Allt som allt mår hon bra igen. 4 **** för detta
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Hundarna gillar det.
Hundarna gillar det och pälsen är inte lika mjällig längre! Jag fortsätter att ge det.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Recensioner från andra länder

||Ungern
7 kg
En hobos middag
Vår lilla favorit Hobó älskar det verkligen.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Finland
7 kg
Hunden gillade inte smaken
Även om min hund inte är kräsen, så gillar den inte riktigt den här maten. Annars passar den bra för känsliga magar.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Rumänien
3 kg
Den bästa maten
Valpen gillar det jättemycket.
Denna recension har översatts.
Visa original