
308 omdömen förVitakraft Kräcker Trio-Mix för dvärgkaniner
Ladda upp din produktbildTopp lokala recensioner
|
Meris gillar smaken.
Alltså, vi valde 3-packen (grönsaker, nötter, skogsbär).
Mina marsvin slukar det inte direkt, men de går ändå till stängerna då och då.
Priset i förhållande till kvaliteten behöver man inte ens diskutera, TOPPEN!!!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Mycket populär!
Mina kaniner gnager av dessa stavar i rekordfart. Jag hänger dock inte upp en ny varje eller varannan dag, eftersom det skulle bli för dyrt och de inte ska bli för tjocka. Därför bara fyra stjärnor****
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Tjejer älskar det
Mina fyra råttdamer älskar det =) de är helt galna i det, på en dag har de gnagt ner allt till träet och ofta har även pinnen blivit gnagd =)
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Ibland är det okej
Självklart älskar gnagarna dessa gnagarstänger och erbjudandet hos Zooplus är också väldigt prisvärt, men tyvärr är ingredienserna, precis som hos så många andra märkesfoderproducenter, inte så hälsosamma som man gärna vill tro.
Därför får min hamster högst en sådan stång i månaden, snarare ännu mer sällan.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Super
Mina två lejonhuvade angoramixkaniner springer fram så fort de ser mig, i hopp om att det finns en knäckstång.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Vitakraft Kräcker de bästa
Vi har redan låtit våra två kaniner prova olika kex, och de från Vitakraft är utan tvekan deras favoriter!!!
Även priset på zooplus.se är bättre än i varuhusen!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Som en liten godsak ibland, okej ....
Om man bara ser det som en godbit utan att titta på ingredienserna är det okej ;o) men bara som en godbit typ en gång i månaden, för i längden gör de en ganska tjock!!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Helt fantastiskt...
Så fort jag tar fram det ur lådan hoppar min dvärg redan upp på sittbrädan och väntar på att jag ska öppna luckan och ge det till henne. På en dag är det redan uppätet!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Gnisselkonsert
När jag tar fram stången börjar mina marsvin genast med sitt pipkonsert, helt fantastiskt, och den blir uppäten på nolltid – man hinner knappt blinka! Kan verkligen rekommendera!!!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Mina kaniner har den.....
Kräckern uppäten på en dag!
Jag köpte inte produkten här, men om det fanns en 6:a skulle jag ge den en 6:a, eftersom det är det bästa betyget! Så, bara att rekommendera! :-)
Översatt från zooplus.de av zooplus
Mycket bra, men för mycket socker
Våra två kanindamer gillar dem, så därför får de en varje dag på vintern och 3-4 gånger i veckan på sommaren. Numera äter de inte upp hela staven på en gång, utan det tar dem 1 1/2 till 2 timmar. Knapriga stavar från andra märken gillar de inte alls. MEN: bara 4 stjärnor på grund av den höga mängden socker.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Nivå: Ja; Hälsa: Nej
Mitt kanin äter upp dessa stavar inom några timmar. Tyvärr innehåller de socker och honung, vilket inte är särskilt bra för hälsan. Mitt kanin får nu en stav varannan vecka, men inte mer. På grund av sockret och honungen blir det tyvärr bara 3 stjärnor.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
De älskar det
Oavsett om det är socker eller inte, mina två kaniner älskar de här grejerna. Och om man ger dem i måttliga mängder tycker jag inte att det är så farligt. Vi människor äter ju också massor av ohälsosamma saker bara för att vi gillar det.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Socker, honung...
Ingredienserna lämnar mycket att önska, och de som tror att de gör något bra för sina kaniner genom att ge dem socker kunde lika gärna mata dem med choklad – det är nämligen precis lika ohälsosamt.
Synd att dessa produkter inte försvinner från marknaden och att det inte kommer ut snacks som verkligen är DJURvänliga och ARTSanpassade.
Och om djuren är helt galna i dessa produkter, så beror det bara på sockret.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Råttor älskar det!
Mina 12 råttor älskar kexen! Allt gnags av helt och hållet och äts upp. Träet under är perfekt för vidare gnagande eftersom det är lite tjockare och robustare jämfört med andra (mindre) kex. Dessutom gillar jag plastupphängningen som bara är klippt fast i träet. Å ena sidan är det enkelt att hänga upp kexet i gallret eftersom klämman klickar i så smidigt. På så sätt håller kexet även för de "vildaste" råttorna. ;-) Å andra sidan kan klämman enkelt tas av av människor och blir därmed en extra leksak för mina små Ratschkowskis! Därför ger jag 5 stjärnor (mina små nosar nickar instämmande just nu) ;-) !
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Superpris!!
För priset är de verkligen toppen, eftersom man vanligtvis betalar runt 2-3 euro för två stänger, och mina kaniner älskar dem. Men mina marsvin rör dem inte alls.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Helt oslagbart
Med tanke på att en tvåpack i handeln kostar runt 3,00 euro, kan man bara säga: Pris-, prestanda- och mängdförhållandet är oslagbart här, och marsvinen tycker det är roligare än något annat.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Suuuuuuuuuuuper
Billigare blir det inte.
1 förpackning med 2 eller 3 i butiken kostar normalt 2,99 €, och mina Merris älskar Vitakraft-kex.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Tja..
Alltså, mina marsvin rör inte dem alls. Ingen aning varför.
Det beror definitivt inte på pinnarna! De ser nämligen väldigt goda ut och är det säkert!!!!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
smaskens ;)
Mina 4 marsvin älskar verkligen pinnarna, supergoda och rekommenderas!
Översatt från zooplus.de av zooplus
Recensioner från andra länder

||Polen
1 x 3 szt. (warzywa, winogrona, owoce leśne)
Super
Kruliczek gillar verkligen de här stängerna och jag rekommenderar dem.
Denna recension har översatts.
Visa original