
49 omdömen förDIBO kalkonhals
Ladda upp din produktbildSammanlagt betyg (49)
|
Jättebra
Mina hundar älskar dessa, ända jag ser som en nackdel är att dom smular väldigt mycket.
Rekommenderar 👌🏼
|
goda
går åt som grissnäckor.
|
Där blir inte en smula kvar.
Vår Goldi älskar verkligen att äta dem, det blir inget kvar. Han har också mer att tugga på än kycklinghalsarna. Köper igen!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Min kromfohrländer älskar dem.
lite smuligt, men verkar supergott
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Smakar
Vår breton älskar att gnaga och får då och då en godbit 🥰
Översatt från zooplus.de av zooplus
Ganska tjock och hård
Min mycket gamla, stora hund har svårt att tugga dem. Hon klarar sig bättre med kycklinghalsar.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Kalkonhalsar
Våra stora hundar älskar halsarna! De är ganska stora, men lätta att tugga och därför perfekta för våra två pensionärer.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Vår hund älskar det!
Vår labradorblandning är helt galen i kalkonhalsar.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Bra produkt
Mycket bra, min hund älskar dem.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Rekommenderas
För att tugga på efter måltiden, hunden gillar det och han har att göra med halsen ett tag, vi har redan beställt mer.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Mina hundar älskar det!
En av mina två hundar, som annars knappt accepterar några godbitar eller snacks av den här typen, äter åtminstone (till min glädje) dessa.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
torkade kalkonhalsar
Superprodukt! Trots att det smular faller inte en enda smula på golvet.
Översatt från zooplus.de av zooplus
riktigt flottig
Bara när man tar på dem med handen märker man hur feta de är. Min hund gillar dem inte så mycket. Smular mycket när den tuggar, så det blir rester överallt.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Kalkonhalsar
Superprodukt
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Överlag jämnstora och många kalkonhalsar
Jag är mycket nöjd, hade inte trott att 250 g kalkonhalsar faktiskt är så mycket. Allt är stora bitar. Oslagbart pris.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Underbart gott
Ja enligt mina mellanstora hundar så är de väldigt gott. Dock tar dom inte lång tid för äta upp, vissa snabbare än andra men för mindre hund (har även liten hund) så tar det lite längre tid . Ingen som luktar heller speciellt eller känns "feta" utan man kan hålla i dom utan känna sig kladdig. Tycker jag iallafall :) Perfekt snacks en lördagskväll
|
Ser bra ut...
Men vår fyrbenta vän ratar dem... de blir bara snabbt tuggade på och sedan ignorerade. Synd!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Kalkonhalsar
Min hund är helt förtjust och som mellanmål emellanåt är det absolut att rekommendera.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Efterrätt endast för hund nr 1
Vår stora hund älskar kalkonhalsarna, får en halv som efterrätt varje kväll – de är ju ganska feta.
Hon äter upp dem på några sekunder, inget att tugga på.
Hund nummer två, Podenco-blandningen, vägrar att äta dem.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Tyvärr...
Alldeles för hög fetthalt; synd och på något sätt SVÅRT att förstå: "Kalkon" är ju ett särskilt magert kött och halsen består ju bara av ben och lite kött... På något sätt obegripligt... Jag håller mig till de fantastiska magra ankhalsarna från "Zooplus"!!! Äts girigt av båda "busfröna"...
Översatt från zooplus.de av zooplus
