
3 omdömen förTIAKI Neoprene sele grå
Ladda upp din produktbildSammanlagt betyg (3)
|
Mycket bra
Den var precis som jag hade tänkt mig
|
Mjuk och bekväm sele.
Jag har köpt den här selen i stl M, som är så mjuk och fin, bra färg. Den var bra när vår collie var 5 mån. Nu när han har växt ska jag beställa en större: L och 2 olika färger.
Rekommenderar selen.
/Camilla
Bästa!!
Bästa sele jag hittills använt. Kommer säkert att köpa andra färger i samma design
