
1424 omdömen förKONG Jumbler Ball
Ladda upp din produktbildTopp lokala recensioner
|
Redan trasig
Tyvärr hade vår bulldogg förstört den på mindre än 2 minuter... Vi hade verkligen hoppats att vi hade hittat en leksak som skulle hålla lite längre... men det var inget med det.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Håller inte länge
Vår Bulli lekte bara med den i några minuter och hade redan lyckats pilla ut tennisbollen. Väldigt tråkigt. Vi blev besvikna.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Höll i ca tre minuter
Bollen höll i ca tre minuter. 😒
Pipljudet gav upp efter halva den tiden.
Dålig kvalitet för hund som gillar att leka och tugga på bollar.
Riktigt missnöjd.
|
Den fantastiska Kong Jumbler Ball
Idag kom den fina bollen, men tyvärr är den redan sönder. Tyvärr höll bollen inte, först tog man ut pipen och sedan rev man sönder hela bollen för att komma åt tennisbollen.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Har inte använts.
Det här är faktiskt den enda Kong-produkten som våra hundar aldrig har lekt med.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Inte lämplig för köpsugna hundar
Efter 5 minuter var det ett hål i bollen och det var slut med det... riktigt irriterande!!
För en produkt från Kong hade jag definitivt högre förväntningar.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Höll ca 5 minuter
Har en amstaff som bet sönder denna leksak med en gång. Kanske inte borde utges för att vara hållbar.
|
Inte värt pengarna!
Quiekern höll inte ens en timme. Kanske borde tillverkaren bygga in quiekern under ett av handtagen... Det skulle hålla mycket längre. Synd!!!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Kvalitet? Det är något annat.
Kong-bollen höll exakt en halvtimme innan vår schäferhundmix hade förstört den nya leksaken. Helt otillfredsställande. Billiga leksaker från t.ex. Trixie håller betydligt längre. Absolut ingen köprekommendation!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Pyttsan!
Har letat efter en robust leksak i evigheter och bestämde mig till slut för den här eftersom den skulle vara så svår att tugga sönder!!! Pyttsan... efter en halvtimme var den trasig!! För de pengarna hade jag verkligen förväntat mig något bättre!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Ett, två ... tre ... sönder!
Vår lilla terrierblandning är galen i bollar, helst med pipljud!
Jag köpte den här bollen eftersom den skulle vara robust.
Bollen ser ju bra ut ... men efter bara 3 minuter slutade den pipa, och nu är bollen tråkig och ligger – precis som så många andra – bara och skräpar.
Slutsats: dyrt, kort nöje!
Översatt från zooplus.de av zooplus
Recensioner från andra länder

|Tyskland
Größe: M/L, Ø 14 cm
Väldigt besviken
Min hund hade lekt med bollen i bara 5 minuter (inte bitit sönder den) och ändå gick pipen redan sönder. Inget ljud längre. Jag hade faktiskt förväntat mig mer av en produkt från ett känt märke. Då kan jag lika gärna köpa skräp på Euroshop eller Temu. Synd att man inte kan byta den.
Denna recension har översatts.
Visa original