1069 omdömen förEkonomipack: animonda GranCarno Original 24 x 800 g
Ladda upp din produktbildTopp lokala recensioner
Inga omdömen hittades.
Recensioner från andra länder

||Polen
Wołowina z jagnięciną
Ojämnt blandad
Maten är ojämnt blandad, i botten av burken finns det ungefär 1 cm fett.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Polen
Wołowina z jagnięciną
Maten har blivit sämre
I ungefär två år har jag regelbundet gett min hund Animonda, men på sistone har vi märkt att hunden har fått magbesvär. Fodret har ändrat konsistens och luktar annorlunda, det ser ut som om det är förstört.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Polen
Czysta wołowina
Maten har blivit riktigt dålig – rekommenderar inte
Hunden åt fodret i några månader. Tidigare åt han juniorversionen och var väldigt nöjd med maten. Men med den senaste förpackningen med nötkött och nötkött med lamm började hunden få lös avföring och diarré, och han mådde uppenbart dåligt. Efter några dagar ville han inte alls äta fodret längre och föredrog att vara hungrig. Dessutom är det väldigt mycket fett i burken. Fodret har helt klart blivit sämre, så jag rekommenderar inte att köpa det.
Denna recension har översatts.
Visa original