
1324 omdömen förCosma Snackies XXL Maxi Tube frystorkat kattgodis
Ladda upp din produktbildTopp lokala recensioner
Inga omdömen hittades.
Recensioner från andra länder

||Tyskland
Hühnchen (200 g)
nya "varianten" gillas inte
Alla mina tre katter älskade det här godiset.
Men på sistone har konsistensen förändrats. Det märks tydligt när man smular sönder dem.
Den nya varianten är mer trådig...
En av katterna äter det fortfarande, men de andra två luktar bara på det och inget mer.
Så tyvärr måste jag leta efter ett alternativ :-(
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Hühnchen (200 g)
Kvaliteten har försämrats rejält
Här har godsakerna ätits med "njutning" i flera år. Men tyvärr, efter att både burkens storlek och receptet ändrats, ratas nu snacksen.
Varför gör man så? Att förändra en produkt som var en riktig "storsäljare" så mycket att katterna inte ens vill röra den längre.
Sorgligt... nu måste jag tyvärr leta efter andra snacks. För det priset, som dessutom har gått upp rejält, vill jag inte ha något som bara blir stående i skåpet.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Weißfisch (110 g)
Inte samma snacks!
Jag hade tidigare beställt exakt dessa snacks i den mindre förpackningen (tub) och mina katter var helt galna i dem, så jag beställde den stora burken den här gången. Tyvärr är produkten inte densamma eller så är den märkbart gammal (bäst före-datumet är dock okej). Doften är mycket svagare och färgen är mer gul än vit. Resultat: Hankatten, som slukade snacksen från tuben, rörde inte dessa alls. Honan åt åtminstone några stycken, men utan någon större entusiasm.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Mixpaket 4 Sorten (160 g)
Min katt gillar dem inte längre heller
Tidigare inhalerades xxl, idag måste jag sopa bort dem, de äts inte längre. Nu måste jag leta efter nya snacks. Väldigt synd 😿
Denna recension har översatts.
Visa original|Tyskland
3 x Mixpaket 1 3 Sorten (490 g)
Tyvärr har kvaliteten blivit sämre
Tyvärr är kvaliteten inte längre lika bra som vid de tidigare leveranserna. Bitarna är mycket större än tidigare och tyvärr inte längre så vita, utan väldigt mörka. Det känns som om de har torkats för länge. De är också väldigt porösa och faller sönder direkt om man inte hanterar dem med silkesvantar!
Katterna äter dem tyvärr inte längre lika gärna, tidigare var de helt galna i dem.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Thunfisch (180 g)
Numera en dålig produkt...
Något har verkligen förändrats med Cosma frystorkade snacks med tonfisk. De luktar väldigt konstgjort, ser helt annorlunda ut i färgen (tidigare vita med tonfiskdoft) och konsistensen är nu klibbig. Snacksen går inte längre att smula över maten.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
3 x Weißfisch (330 g)
tyvärr har kvaliteten försämrats avsevärt
Jag har köpt vitfiskbitarna i väldigt, väldigt lång tid.
Den senaste leveransen – ny/annan förpackning, och innehållet helt annorlunda.
Annorlunda färg – tidigare elfenbensfärgad, nu väldigt gulaktig.
Bitarna är inte lika kompakta längre.
Väldigt få bitar, mer smulor/pulver än de kompakta bitar jag är van vid.
Jag tycker det är väldigt synd och inte längre värt priset.
Tydligen kan man inte heller bifoga bilder längre för att visa detta.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Spanien
Pescado blanco (110 g)
Byte av sammansättning
Det här var mina katters favoritsnacks fram till den här beställningen. Nu gillar de det inte längre. Man märker på lukten att det har ändrats från kummel/torsk till kabeljo. Bitarna är större och torrare. Till och med förpackningen är större än den förra.
Jag har tagit bort det från prenumerationen. Jag föreslår att ni, om möjligt, går tillbaka till den ursprungliga formulan – mina katter skulle älska det.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Nederländerna
Kip 200 g
Storleken har betydelse
Mina katter älskar dem men bitarna är inte alla stora och det är mycket kyckling"pulver" kvar i botten av lådan, inte värt priset.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Frankrike
poulet (200 g)
För mycket pulver
Mina katter har tröttnat på det. Jag brukade köpa små tuber men nu köpte jag tre stora burkar. Besvikelse – det är jättemycket pulver i botten och till och med på bitarna, så även när jag tar bort det mesta av pulvret vill mina katter inte ha det längre. Synd med tanke på priset och särskilt eftersom jag köpte tre burkar.
Denna recension har översatts.
Visa original