440 omdömen föranimonda Carny Kitten 12 x 200 g
Ladda upp din produktbildSmakar bra - luktar gott!
Min lilla älskar den här maten! När man tittar på honom medan han äter märker man hur mycket han tycker om den. Jag har känslan av att den också håller honom mätt längre än vanlig mat.
Jag beställde genast en ny laddning av den. Dock varierar jag alltid mellan olika foder märken (en dag Animoda, en dag något annat) så att han inte tröttnar på den här maten, för jag tycker den är toppen!
Översatt från zooplus.de av zooplus
Super prisvärdhet!
Min lilla "inhalerar" (^^) det med entusiasm!
Utseendemässigt tycker jag också att det är väldigt bra.
Man kan tydligt se köttbitarna, och enligt innehållsförteckningen finns det verkligen inget att klaga på med den här produkten! Och framför allt är priset också TOPPEN!
Vi är begeistrade och kommer att beställa det om och om igen! :)
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Animonda Carny/vom Feinsten Kitten
Min absoluta favorit! Mina två älskar maten från Animonda! Oavsett vilken sort det är så äter de upp allt! Det ser fantastiskt ut, luktar gott och prisvärdheten är toppen! Det är verkligen den enda maten de alltid gillar!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Vår favoritfoder
Mycket bra foder. Våra små älskar det. Till och med veterinären bekräftade att det är ett mycket bra foder. Kort och gott: Toppenpris-/prestandaförhållande! Rekommenderas!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Super!!!
Mina två små älsklingar älskar den här maten, oavsett vilken sort det är. Den slukas snabbt. Och för min näsa luktar det gott och ser också bra ut... Pris/prestanda är också tillfredsställande.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Superfoder, mycket populärt
Jag har matat min katt med Carny ett bra tag nu, och han är helt förtjust. Han slickar alltid sin skål ren och ser fram emot sin portion varje dag.
Därför skulle jag säga att det är den perfekta maten för honom. Och den höga köttandelen övertygar mig också. Prisvärdheten är toppen!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Tyvärr ingen favoritmat
I början åt min lilla kattunge det gärna, men nu luktar han på det och går därifrån. Därför blandar jag det nu med Felix, som han äter väldigt gärna. Han gillar inte heller Animondas mat för vuxna katter särskilt mycket, han föredrar gelé och sås, vilket tyvärr saknas. Nu köper jag det tyvärr inte längre, synd eftersom jag tycker att det är den bättre maten.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Favoriträtt
Mina katter vill inte ha någon annan mat längre, de är helt beroende av det ;)))
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Glädjen varade inte länge!
När jag gav Carny Kitten de första gångerna blev det väl mottaget. Nu, efter flera veckor, gillar våra 5 månader gamla katter det inte längre. Så snart de har blivit kastrerade kommer jag att göra ett nytt försök med Carny Adult, eftersom pris-prestandaförhållandet är bra.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Superfoder!
Min lilla kattunge gillar verkligen den här maten. Vi beställde ett blandat paket, men egentligen ser och luktar alla likadant. Det beror nog på den höga andelen nötkött (80 %). Trots det är det verkligen högkvalitativ mat till det här priset!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Katten gillar det inte.
Alltså priset är verkligen super, men min lilla mus låter det stå så länge tills det antingen blandas med annat foder eller tills hungern till slut driver i det, men med mycket motvilja – då hellre allt annat... synd.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Favoritmat
Efter lång tids letande har vi hittat den perfekta maten för vår lilla katt. Hennes favoritsmak är nöt med kalkonhjärtan, och det blir inte en smula kvar i skålen. Dessutom glänser och strålar hennes päls, och hon tål maten väldigt bra – pruttandet är äntligen över :) Kvalitet och pris är fantastiska.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
rörs inte
Min lilla skulle hellre låta bli att äta i två dagar än att röra maten! Den ignoreras helt och hållet. Det enda hon gör är att skrapa bredvid skålen, som om hon vill gräva ner den!
Översatt från zooplus.de av zooplus
Bra kvalitet till superpris
Min katt kastade sig över det direkt. Utan socker och andra konstgjorda tillsatser, med hög köttandel – verkligen rekommenderas för priset.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Mycket bra och prisvärt
Jag har provat olika kattmat för kattungar och har nu bestämt mig för att använda denna som permanent mat för min lilla kattunge, eftersom den bara består av färskt kött och framför allt inte innehåller något socker! Marie äter det med stor aptit, och för det här priset: helt fantastiskt! Rekommenderas varmt.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Nötkött är favoritsmaken!
Mina två unga herrar i tonåren åt alla sorter av Animonda Kitten i början. Numera äter de dock bara nötkött med kalkon och kalv med kyckling. Kyckling och kanin går inte alls längre, och inte heller bara kyckling. Jag tycker att maten är väldigt bra på grund av den höga köttandelen och det bra pris/prestanda-förhållandet. Men nu blandar jag också i lite "Gourmet från Purina", och jag måste säga att om det var upp till de två, skulle de bara äta det ;)
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Superacceptans
Alla sorter äts av våra två (BKH och Main Coon). Vi kompletterar det med Animonda Vom Feinsten. Det ger variation, eftersom båda fodren skiljer sig väl åt i konsistens.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Lämnat kvar
Carny Kitten fungerade tyvärr inte för våra 14 veckor gamla brittiska korthårskattungar. De åt två bitar av det, lämnade resten helt och nöjde sig med torrfodret.
Vi har dock bara testat kyckling och kalv.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Animonda Carny..Kitten..
Jag tycker att det är ett bra foder, min lilla älskar det och har fått en fin, glänsande päls =).
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Mycket bra!
Jag har två små kattungar som jag tar hand om. När de kom till mig var de väldigt magra, men jag har fått dem att återhämta sig med Animonda, och nu mår de riktigt bra! De älskar maten och äter alla fyra smakerna med stor glädje.
Översatt från zooplus.de av zooplus
