440 omdömen föranimonda Carny Kitten 12 x 200 g
Ladda upp din produktbild|
tyvärr diarré
Jag är övertygad om maten, men tyvärr har mina små fått diarré av den på sistone. De första veckorna gick allt superbra, de åt det direkt, men nu måste jag leta efter ett annat märke. Synd...
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Jag är begeistrad!!
Det här högkvalitativa fodret äter mina två BKH-kattungar (4 månader) väldigt gärna. De mår utmärkt av det. Jag tycker att det här fodret ser väldigt aptitligt ut. Det luktar inte illa, utan doftar kött. Även konsistensen tycker jag är bra. Inte för hård, men heller inte för mosig. Det som slutligen övertygade mig är pris-/prestandaförhållandet. Jag håller mig till det här.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Ibland ja, ibland nej
Mina små var först helt förtjusta i maten, men nu rynkar de ganska mycket på näsan när jag ställer fram den. Efter några timmar är den visserligen borta, men de verkar inte tycka att den är riktigt god längre. Jag kommer att byta ett tag och prova igen om några veckor.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Mycket eftertraktad!
Mina två 12 veckor gamla kattungar älskar den här maten! Den accepterades utan problem vid övergången från Iams och tåldes bra (ingen diarré!). Enligt min mening ett bra pris/prestanda-förhållande!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Mycket märkligt...
Mina två är egentligen inte kräsna. Men här rörde den ena inte ens maten, och den andra fick diarré av det. Vid ett andra försök, veckor senare, ville ingen av dem äta det. Märkligt...
Översatt från zooplus.de av zooplus
mycket bra foder
Hej!
Jag ger bara min katt Animonda-foder, han äter det verkligen med stor aptit och är dessutom i toppform. Även veterinären är alltid supernöjd med hur pigg den lille är. Jag kan därför varmt rekommendera Animondas kattungefoder. Vi ger också Animondas torrfoder.
Översatt från zooplus.de av zooplus
rördes inte!
Mina två perserkatter, som varje dag ivrigt väntar på sin portion våtfoder utöver sitt vanliga torrfoder, rörde inte detta foder! Normalt är de inte så kräsna när det gäller våtfoder och äter till och med Aldi-foder.
Jag är besviken! Lukten var dessutom inte särskilt inbjudande.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Bara hungern
I början åt mina två pälsnäsor gärna detta. Sedan två månader tillbaka blir det alltid rester, och torrfodret föredras.
Översatt från zooplus.de av zooplus
inte så bra...
Nå ja, hungern driver väl in det?
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Favoritmat
Våra två katter älskar maten. Sedan vi gav den för första gången, tittar de bara snett på annan mat. Matsmältningen fungerar också bra, och priset för sammansättningen är övertygande. Rekommenderas!
Översatt från zooplus.de av zooplus
Stinker och smakar inte bra.
Sammansättningen är egentligen ganska bra, men min katt äter det inte. Eller åtminstone bara när det verkligen inte finns något annat. Dessutom luktar det ganska starkt.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Först wow, nu usch
Vår lilla "Punkt" åt Carny Kitten med stor entusiasm i tre månader. Nu gillar hon det inte alls längre. Hon fick också diarré då och då. Hennes syster tycker dock väldigt mycket om det. Hennes matsmältning är också helt okej. Smaken är som baken...
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Diarré och kräkningar!
Köpte detta foder eftersom min Lucy fick slemmig, grötliknande avföring av Whiskas. Vår katt Nero mådde bra... På dag 1 tyckte båda om Animonda, men Nero reagerade med kräkningar och kraftig diarré! Dag 2 rörde de det inte längre...? Flera har redan rapporterat om detta, men jag kunde egentligen inte riktigt tro det! Synd, eftersom det har en bra sammansättning!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
tyvärr diarré
Neo äter det visserligen ganska gärna, men får diarré av det. Jag kommer inte att köpa det igen.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Billigt men bara tillfredsställande
Maten är visserligen relativt billig, men den höga andelen nötkött uppskattas inte. Dessutom luktar burkarna obehagligt.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Katterna är inte imponerade...
+ bra prisvärdhet, hög köttandel
- animaliska biprodukter, hög andel nötkött, lukt
Mina katter är inte särskilt förtjusta i maten. De äter visserligen lite av den, men lämnar det mesta.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Inte nöjd
Min katt gillade maten väldigt mycket i början, men nu lämnar han den och får diarré om han äter något av den...
Översatt från zooplus.de av zooplus
Animaliska biprodukter?!
Sammansättningen måste variera kraftigt (animaliska biprodukter!! - vad är det i?), annars kan jag inte förklara varför fodret först togs emot och tolererades väl av våra två kattungar (5 månader); vid nästa beställning reagerade katterna snarare med avsmak och fick diarré och kräkningar.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Synd.
Mina två hankatter gillar det tyvärr inte alls. Jag tycker att prisvärdet är ganska bra, men tyvärr kräks en av mina katter så fort han bara luktar på maten. Inget skämt! Jag kommer alltså att fortsätta med Miamor.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Rekommenderas inte
Mina 5 kattungar och deras mamma fick hemsk diarré av maten. Jag ger dem nu återigen den tyvärr dyra varianten Animonda Soupee för kattungar – och se där – mamma och busungarna mår bra igen.
Översatt från zooplus.de av zooplus
