
2326 omdömen förEkonomipack: Bozita Tetra bitar i gelé 48 x 370 g
Ladda upp din produktbildTopp lokala recensioner
Inga omdömen hittades.
Recensioner från andra länder

||Tyskland
Viel Huhn
Bra, men smaken är sådär
Bra kvalitet som förväntat från Bozita. Men alla våra fem sibiriska katter gillar inte gelén.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Nederländerna
Sterilsed met veel Kip
bra men priset stiger snabbt
Mina katter gillar att äta detta och mår bra av det. Jag tycker också att tetrapaketen är praktiska. Men det har verkligen blivit mycket dyrare; i september 2025 betalade jag 33,50 € för 24 paket. Nu (april 2026) är det 47,50 €!!
Denna recension har översatts.
Visa original