
2326 omdömen förEkonomipack: Bozita Tetra bitar i gelé 24 x 370 g
Ladda upp din produktbildTopp lokala recensioner
Inga omdömen hittades.
Recensioner från andra länder

||Storbritannien
Chicken
Katterna rör det inte
Rynkade på näsan.
Denna recension har översatts.
Visa original
|Polen
Indyk
Svagt
Mina katter har slutat äta det här, vi har testat olika smaker men de föredrar att svälta :(
Denna recension har översatts.
Visa original
||Storbritannien
Chicken
Fruktansvärt!
Köpte detta som blandade paket – produkten finns inte längre tillgänglig även om den här fortfarande gör det – verkar som att de dåliga recensionerna var så många att de tog bort det multipack-erbjudandet? Samma problem som andra har nämnt här – TVÅ katter slickade bara gelén och hellre svalt hela dagen än att röra maten. I morse tog jag en närmare titt och öppnade ett nytt paket med kyckling- OCH nötsmak – BÅDA HAR FRUKTANSVÄRD LUKT! Det luktade härsket – inte konstigt att katterna inte äter det!! 12 paket åkte direkt i soporna! Hemskt!!
Denna recension har översatts.
Visa original
||Ungern
Sterilised szarvas
Superdålig
Ingen av katterna åt det, inte ens hunden.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Finland
kolja
Smakade inte
Katten vågade inte ens smaka efter att den blev sjuk av den andra Bozita-tetraförpackningen.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Danmark
Kuller
Mina katter äter det inte
Båda mina katter vägrar att äta Bonita (kolja). Till och med min annars alltid hungriga och alltätande stora katt.
Denna recension har översatts.
Visa original