
991 omdömen förEkonomipack: Cosma Original i gelé 24 x 170 g
Ladda upp din produktbildTopp lokala recensioner
Inga omdömen hittades.
Recensioner från andra länder

||Ryssland
Тихоокеанский тунец
Bra produkt
Min katt gillar hela Cosma-sortimentet som vi beställer, men tonfisken är favoriten. Vi delar upp en burk i tre portioner och han äter alltid första portionen utan problem. Men när jag tar ut andra eller tredje delen ur kylen kan han nosa lite och gå därifrån. Vi har förstått att kall mat inte imponerar på honom, så vi tillsätter lite varmt vatten och då äter han med glädje :)
Denna recension har översatts.
Visa original