
902 omdömen förCosma Asia i gelé 6 x 400 g
Ladda upp din produktbildTopp lokala recensioner
Gillar det tyvärr inte!
Fast det ser gott ut och luktar bra vill 3 av våra 4 katter inte äta det. Tyvärr!
Översatt från zooplus.de av zooplus
Recensioner från andra länder

||Polen
Tuńczyk z krabami
Sämre kvalitet
Min kräsna katt äter bara det här fodret, beställer om och om igen, men på sistone är det bara gelé i botten av burken. Tråkigt att de måste lura folk även med så dyrt foder... Jag skulle gärna byta till ett annat, men tyvärr rör min kräsna katt inget annat.
Denna recension har översatts.
Visa original