
841 omdömen förEkonomipack: Cosma Asia i gelé 12 x 400 g
Ladda upp din produktbildTopp lokala recensioner
Inga omdömen hittades.
Recensioner från andra länder

||Polen
Tuńczyk z krabami
Sämre kvalitet
Min kräsna katt äter bara det här fodret, beställer om och om igen, men på sistone är det bara gelé i botten av burken. Tråkigt att de måste lura folk även med så dyrt foder... Jag skulle gärna byta till ett annat, men tyvärr rör min kräsna katt inget annat.
Denna recension har översatts.
Visa original