
168 omdömen förMjAMjAM 6 x 400 g
Ladda upp din produktbildTopp lokala recensioner
|
Gillar det inte längre
Tidigare kunde mina katter inte få nog. Nu ignoreras det.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Katten kräks
För priset hade jag förväntat mig något bättre. Fodret är en grötig massa – inte som Cosma – där kan man se vad det är.
Efter räkorna kräks katten – efter andra försöket med kräkningar vägrar hon nu. Hankatten är mer robust och äter det. Oftast har vi Bozita i tetrapack, det är billigare, miljövänligare förpackat och tolereras av båda katterna. Jag tänkte att man borde byta, men i framtiden kommer jag bara att välja Cosma.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Recensioner från andra länder

|Polen
Dobry indyk na duszonej dyni
Mycket försämrad kvalitet
Min katt har svårt att äta det här, jag trodde först att det var en smaksak men efter den här maten har han fått diarré, och den annars neutrala lukten av avföringen har blivit en outhärdlig stank.
Dessutom har jag märkt slem och konstiga vävnadsbitar i hans avföring, så på grund av tillverkarens slarv kan min katt få hälsoproblem ;)
Som tur är är det inga långvariga symptom, problemen uppstår bara med den här maten.
Info på burkens botten: DE03452000213 CH1013F 05139
Denna recension har översatts.
Visa original
||Polen
Dobry indyk na duszonej dyni
Mjammjam kalkon
Tyvärr kräks katten varje gång och oavsett mängd efter att ha ätit det här fodret.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Polen
Soczysty kurczak w smacznej marchewce
Tyvärr har den blivit sämre
I över ett år var det här mina katters favoritfoder, efter att vi bytte från Feringa som bara blev sämre och sämre. Väldigt bra kvalitet, inga problem med magen, katterna hade fin och glänsande päls. Tyvärr verkar tillverkaren ha börjat ändra på innehållet i början av året, för alla mina katter fick diarré efter att vi öppnade en ny batch. Jag kommer inte beställa igen, vi har gått över till Granata och hittills funkar det bra.
Denna recension har översatts.
Visa original
|Tyskland
saftiges Huhn an leckeren Möhrchen
Äter det inte längre
De luktar på det och sen ignorerar de det…
Denna recension har översatts.
Visa original
|Polen
Dobry indyk na duszonej dyni
Förändring
En gång i tiden min favorit, tyvärr har den förändrats.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
gute Pute an gedämpftem Kürbis
Instämmer med de nya kommentarerna
Jag tycker det är riktigt konstigt varför man måste ändra receptet när fodret alltid har varit toppen. Nu är det inte så längre och vi har också märkt att det ligger en riktigt äcklig fettfilm i botten av burkarna och att det är fettklumpar blandat i fodret... Då får vi leta efter ett annat igen.
Denna recension har översatts.
Visa original