
39 omdömen förEkonomipack: Super Benek Grain Free Chunks 20 x 415 g
Ladda upp din produktbildTopp lokala recensioner
Inga omdömen hittades.
Recensioner från andra länder

||Kroatien
Teletina u umaku
Tyvärr gillar katterna det inte
Till skillnad från de andra Benekas burkar gillar mina katter inte den här varianten och lämnar oftast det mesta av maten. Jag köpte alla Beneka-sorter i bulk och ångrar att jag tog med den här också, visste inte att de skulle reagera så här. Maten har lika bra innehåll som de andra burkarna, det finns gott om gelé och sås vilket är viktigt för mig eftersom de inte dricker vatten, men de gillar den helt enkelt inte.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Kroatien
Puretina u umaku
Utmärkt mat till bra pris
Bästa varianten av super Beneka, kvalitetsmat som inte är dyr, jag är väldigt nöjd och det är katterna också. De gillar mest kalkon och kalvvarianten. Kanin har vi inte testat och vilt tycker de inte om, de lämnar det oftast. Synd att jag köpte den sista i bulk.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Polen
Kaczka w sosie
Köp inte detta
Ingredienserna i det här fodret verkar okej, men när man öppnar burken möts man av en brun, illaluktande sörja. Katterna vänder bort huvudet i avsky...
Denna recension har översatts.
Visa original
||Frankrike
Dinde en sauce (10x415 g)
Inte alls illa
Första köpet med kalkon, mina 7 katter åt bra, visst är det inte deras favoritmat men det funkar. När man öppnar burken ser det inte så aptitligt ut, men det är ganska mycket sås, även om den är ljus och rätt rinnig. Själv mosar jag bollarna och blandar dem ordentligt med såsen, och då äter de upp allt.
Jag tycker att det här är en helt okej blötmat för folk som mig med liten budget och/eller stor familj, så länge katterna äter!!! 😸
Denna recension har översatts.
Visa original
||Frankrike
– Veau en sauce (20x415 g)
Inte alls illa
Jag ger bara 4 ⭐️ men... mina katter gillar dessa bitar (som jag mosar åt dem).
Det är ganska mycket "sås", även om den mer liknar en flytande gelé än en riktig sås (väldigt genomskinlig).
Så 4⭐️ eftersom jag tycker att utseendet är ganska mediokert, men 5 av mina 7 katter äter dessa bollar (mosade med såsen) utan problem och för priset tycker jag att det är helt okej 😊
Så ett tips till alla som är sugna 😉
Denna recension har översatts.
Visa original
||Polen
Cielęcina w sosie
Tur att jag bara köpte för att prova
Den kanske har få köttbitar, men istället är det massor av äcklig, grå, fet sås. Riktigt dåligt.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Nederländerna
Kalfsvlees in saus
Bra foder
Våra katter äter det här utan problem. Det är mycket kött i patén. Själv tycker jag inte att det luktar särskilt gott, men katterna gillar det. Patén är dock ganska fast i konsistensen.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Rumänien
Curcan în sos
Äter inte alls
Jag känner nästan för att gråta.
Jag hittade kalkonvarianten i sås med 20% rabatt och köpte massor av burkar. Tidigare hade jag köpt Benek-påsar och katterna gillade dem mycket, men det var nog biff i filébitar.
Jag trodde aldrig att av fyra katter skulle ingen vilja äta det. Bara två slickade lite på såsen, och det var allt.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Ente in Sauce
Mina herrar älskar det...
Jag tycker att sammansättningen är okej. Visst, det finns säkert foder av högre kvalitet. Men jag tycker att det här är fullt tillräckligt. Och alla fem hankatterna äter det gärna och tål det bra. Det man dock måste säga är att det är ganska mycket sås i burken. Det är nog därför priset är så lågt trots köttinnehållet. Men såsen slickas upp med stor entusiasm. Dock är såsen väldigt "vattnig". Man måste verkligen vara försiktig när man öppnar burken så att inget rinner ut.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Polen
Cielęcina w sosie
Benek kalvkött i sås
Jag har 5 katter och tyvärr vill ingen av dem äta det här fodret :( Synd, för jag köpte direkt ett helt paket. Köttbitarna är gråa och såsen är mer som gelé i konsistensen. Jag vet inte varför de just inte vill röra det här fodret, de brukar annars inte vara kräsna.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Ente in Sauce
Inget bra foder och ingen sås
Det som kallas sås här är mer som gelékladd.
Doften är inte särskilt trevlig och beskrivningen är vilseledande.
Inte ens min "alltätare" gillade det, och det säger en hel del...
Denna recension har översatts.
Visa original