
79 omdömen förTrixie keramikskål med fot
Ladda upp din produktbild
|
150 ml, Ø 13 cm
Dålig kvalitet
Håller med övriga. Keramiken blir lätt kantstött och flagar sig, vilket helt går emot konceptet för god hygien. I övrigt en bra form och höjd. Men blir till att köpa en annan.

150 ml, Ø 13 cm
Dålig kvalitet- Lacken flagar
Redan efter bara några veckor har lacken på keramiken börjat flagna av sig själv. Jag har aldrig tidigare upplevt detta med andra keramikskålar.
Matskålar katt
Fina skålar med bra form, men färgen släppte i kanterna redan efter några veckor.
Reklamerade dom och blev återbetalad snabbt, så bra service av zooplus👍🏻
|
Dålig kvalitet
Bra höjd men fortfarande dålig kvalitet på keramiken. Gick flisor vid första handdisken. Detta påpekade Andreas J. redan 2023.
|
Funkar
Fick hem dessa skålar för några enstaka dagar sen. Tycker storleken på skålen är lagom stor även bra för kattungar skulle jag säga och får plats med lagom mängd mat också!
Däremot ett minus att färgen går av väldigt lätt, har märkt på båda skålarna runt kanten att småbitar av färg har gått av när jag diskat dom några gånger.
Skålarna funkar ju fortfarande men lite tråkigt att färgen inte är av topp kvalitet.
|
Väldigt lätt kantstött
En dyr matskål som lätt blir kantstött i diskmaskinen
Fantastisk skål
En fantastisk skål och den har perfekt storlek. Vår katt accepterade den direkt. Rekommenderas varmt :)
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Perfekt!
Min gamla skrutta har dresserat matte bra!👍
Hon vill att maten ska ligga i mitten av skålen. När hon äter åker den ut mot kanterna och kanske utanför. Då kommer hon och hämtar mig, så jag kan kösa ihop det som är kvar till mitten igen!😸
Den här är ordentligt skålad och har hög bakkant, funkar jättebra!
Att den är hög tror jag är bra för henne eftersom hon är gammal.
Kvaliteten tycker jag är bra. Kör den i diskmaskinen. Inga chip eller andra klagomål, som andra skriver om.
Jättenöjd! 👍
|
Dyr men bra
Bra form. Våtfoder hamnar inte utanför. Katten tycker om den, vad jag kan se.
Porslinet är inte någon vidare bra kvalitet, hoppas den är hållbar men tvivlar.
|
Skålar
Tycker jag är väldigt bra. Perfekt höjd.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Dålig kvalitet
Fin skål men väldigt dålig och billig kvalitet.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Den bästa skålen hittills
Super skål
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Ingen bra kvalitet
Tyvärr flagnar lasyren redan på skålarna, trots att de alltid bara diskats för hand. Mycket irriterande.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Böj dig adjö
Katten behöver inte böja sig så mycket och skjuter inte ut bitarna ur skålen. Mycket bra. Inga flisor hittills. Rengörs för hand.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Bra
Haft den några veckor nu, absolut inga problem.
|
Fina matskålar
Jag var först skeptisk på grund av den flagnande färgen. Men hittills håller allt superbra och jag har haft dem i några veckor nu och naturligtvis redan rengjort dem flera gånger. De står också säkert och stabilt på golvet. Skulle köpa igen och rekommendera vidare.
Dock är det så med mina katter att de ändå inte äter renare än med vanliga skålar. Platsen runt omkring ser ut precis som vanligt 😅🙈
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Vacker och söt
Jag är mycket nöjd.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Superfina och bra för katten!
Blev förvånad av de sämre recessionerna. Jag tycker att de har fungerat toppen, tar ett tag att vänja sig vid den lutande designen när man häller på med vatten. Sen får man ha i åtanke att de är gjorda av ett tallriksliknande material och därför bör man vara försiktig. Men jag har personligen inte haft några sprickor i mina.
|
Mycket nöjd.
Jag är mycket nöjd med matskålen. Min katt har en krage (och måste tyvärr ha den under en längre tid). Den här skålen gör det mycket lättare för henne att äta bekvämt med kragen på. (Och även när hon inte längre behöver den, är dessa skålar perfekt utformade för att äta bekvämt ur.) Storleken passar också bra (Mina katter får bara 100 g portioner, inga överfulla skålar, så det räcker helt och hållet). För mig har inget flisat av, som nämnts i andra recensioner.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
90 % Toppen
Färg, form, höjd och tryck är verkligen jättebra, men tyvärr spricker allt mer vit keramik vid kanten. Trots att jag bara rengör med kökshanddukar. Väldigt varsamt. Det ser inte snyggt ut.
Översatt från zooplus.de av zooplus
