
1596 omdömen förRINTI Kennerfleisch 6 x 800 g
Ladda upp din produktbildTopp lokala recensioner
|
Rinti hundfoder i burkar
Jag är mycket nöjd med fodret eftersom även vår Maxi gillar det. Det är hundvänligt tillagat, utan spannmål eller biprodukter från nötkreatur etc.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Jättenöjd
Hej, jag kan bara säga en sak: vi har matat med Rinti i 7 år och har bara haft problem med att öppna 3-4 burkar hittills. Min hund tål och älskar Rinti och blir alltid lika glad när det är matdags. För 2 år sedan provade vi ett annat foder, och det tålde hon inte alls (fast vi bytte långsamt). Bytte snabbt tillbaka till Rinti igen och nu är allt bra. Det säger väl egentligen allt.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Mycket nöjd
Hej, jag kan bara säga: vi har matat med Rinti i 7 år och har bara haft problem med att öppna 3–4 burkar. Min hund tål och älskar Rinti och ser alltid fram emot maten. För två år sedan gav vi henne ett annat foder under en kort period, som hon inte alls tålde (trots en långsam övergång). Vi gick snabbt tillbaka till Rinti och allt blev bra igen. Det säger väl egentligen allt.
Översatt från zooplus.de av zooplus
bra foder dåliga burkar
Fodret är verkligen bra, men man borde tänka om när det gäller burkarna. Jag kunde bara öppna 2 av 6 burkar med mycket möda. Det är en stor minuspunkt.
Översatt från zooplus.de av zooplus
superfoder dåliga burkar
Maten är verkligen toppen, men kanske borde systemet för burkarna ses över. Av sex burkar kunde jag bara öppna två med stor möda. Det är verkligen något som drar ner betyget.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Jättebra....
Ett av de bästa våtfodren...Alla hundar tycker om det och tål det.Priset är också okej....
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Mycket bra....
Sedan flera år tillbaka är detta en av de bästa våtfodren som finns... Har ätits väl och tålts utmärkt av alla hundar hittills. Priset är också okej....
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Toppen!!!
Min stora ungerska stövare älskar den här maten!!! - Mycket bra prisvärde!!! - Hon får det i kombination med "Wolfsblut" eller "Acana" torrfoder och en sked linolja!!! Rekommenderas varmt för stora hundar!!!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Kött för spannmålsallergiker
Ett mycket högkvalitativt foder, särskilt för spannmålsallergiker. Det innehåller inte heller socker eller förtjockningsmedlet kassia-gummi. Min franska bulldogg Uschi tycker att det smakar fantastiskt och hon tål det väldigt bra.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Vår Deamon älskar det
Vår husky Deamon är helt galen i den här maten. Vi beställer alltid 2 olika sorter, 6x 800 g. Oavsett om det är havsfisk, ren, vilt eller nötkött, älskar vår älskling sin Rinti.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
tråkigt foder
Min tik får sitt RINTI-våtfoder varje dag och äter det med stor aptit. Köttet som är kokt i sin egen saft ser bra ut, luktar gott och min hund älskar det verkligen. Fortsätt så!
Översatt från zooplus.de av zooplus
Tokig i mer
I över 10 år har jag matat med Rinti och är mycket nöjd med det. Enligt min mening är det ett högkvalitativt foder. Mina hundar är helt galna i det.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Rekommenderas starkt
Våtfodret luktar naturligt och mina hundar tycker det smakar väldigt bra. Det finns ett stort urval av smaker att välja mellan, och både äldre och yngre hundar kan man enkelt ge det till. Jag är mycket nöjd med det, och ännu viktigare: mina hundar är också nöjda.
Det vore trevligt om det fanns blandade paket att köpa...
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Allt är toppen.
Det här är våra katts och doggs favoritprodukter.
Båda tål dem väldigt bra.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Mycket bra foder!
Min hund vill inte ens ha något annat foder längre, men framför allt är den snabba leveransen verkligen imponerande. Beställde i helgen och det kom på tisdagen. Super, jag är mycket nöjd!!!
Översatt från zooplus.de av zooplus
Tolerans
Vår Eilah har en väldigt känslig mage och tarm. Sedan vi började ge henne bara Rinti-foder har vi inte haft några problem längre. Inga nattliga diarrérundor längre.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Retrievertiken kastade sig över den nya maten!
Ingredienserna är bra och min hund höll nästan på att äta upp hela matskålen. Det måste tydligen vara supergott... nu ska min mamma testa Rinti på sin spets också. Våra små vovvar är ju väldigt bortskämda :-)
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Mycket nöjd med Rinti burk våm pur.
Sedan några mag-tarmproblem tidigare lagar vi själva mat till vår Beagle. Men under semestern går det inte. Under den tiden får vår hund Rinti Pansen pur, han älskar det, slickar skålen helt ren och tål det bra. Vi är därför nöjda.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Hundvåtfoder
Jag har redan provat många andra sorter, men Rinti är min hunds favorit. Sedan dess bara Rinti. Hälsningar.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Bra hundfoder till ett bra pris
Jag är mycket nöjd med Rinti hundfoder, min hund äter det gärna och till ett bra pris.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Recensioner från andra länder

||Polen
Konina
Konstiga känslor 🤭
Jag köpte detta foder och efter en burk bestämde jag mig för att inte köpa mer, eftersom det ser väldigt oaptitligt ut (smaken är hästkött) och det finns konstiga köttbitar inuti. Men min hund är helt förtjust i detta foder och efter att ha smakat det ville han inte äta något annat, så jag köpte en ny omgång. Trots den dåliga beskrivningen av innehållet, vilket också gjorde mig tveksam, har min hund inga magproblem och äter med god aptit, så egentligen har jag inget att klaga på förutom utseendet på fodret.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Rind
Fettandel
Sedan en tid tillbaka har jag märkt (subjektivt) att fettinnehållet i nästan alla produktvarianter har ökat. Mer eller mindre samlas det nu ett tjockare lager fett i botten av burken, som kan vara upp till ca 10 mm. Tidigare har jag inte lagt märke till detta. I övrigt tycker jag att fodret är riktigt bra för priset och mina båda hundar tål det också väldigt bra.
Denna recension har översatts.
Visa original||Finland
🥲
Min hund är kräsen och äntligen hittade jag mat som även han äter. Rinti var till en början riktigt bra mat, men det var något fel med den senaste beställningen. Min hund fick blodig diarré av den och har INGA matallergier. Kundtjänsten trodde inte på mig så jag fick inte ens pengarna tillbaka…
Jag hade köpt mat för ett halvt år.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Bulgarien
птичи сърца
Många glada valpar!
De slukas med stor aptit! De vill alltid ha mer!
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Mixpaket 1
Min hund är helt såld
Tack vare det stora utbudet av produkter, det finns minst 8 olika sorter, får min hund en varierad kost. Maten luktar så gott att man nästan själv får 😄 aptit. Jag har gett detta foder i 3 år nu.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Pansen
Vi har haft hundar i över 20 år
Blir mycket väl mottagen. Bytet till häst eller vilt var inte lyckat.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Rind
Fodret är perfekt för känsliga hundar
Fodret är perfekt, men vi blev erbjudna gåvor för insamlade poäng och de kom aldrig alls. Det tycker jag inte är okej.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Lachs
Falsk
Om en produkt marknadsförs som lax men bara innehåller 5 % lax, tycker jag att det är bedrägeri.
Andra tillverkare är betydligt bättre på det här.
Denna recension har översatts.
Visa original