
1596 omdömen förRINTI Kennerfleisch 6 x 800 g
Ladda upp din produktbildTopp lokala recensioner
|
Den bästa maten
Inga arom- och tillsatsämnen, inga konserveringsmedel, inga färgämnen och inga animaliska biprodukter! Suuuper!!
Min tik mår väldigt, väldigt bra av maten och hon älskar den över allt annat!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Recension
Rinti Kennerfleisch passar utmärkt för min Olivia. Jag har redan gett det till min första hund och skulle alltid rekommendera det vidare.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Vi är nöjda!
Vi köper alltid det här fodret, även till mina svärföräldrar vars tik är spannmålsallergiker. Hundarna tål det bra och äter det med stor aptit.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Superfoder till superpris
Min vovve och jag är fans av Rinti och Zooplus. Bra produkt, toppenpris, pålitlig leverans... allt stämmer bara. Rekommenderas varmt!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Fiete älskar Rinti våtfoder
Mycket bra våtfoder. Min hund är helt frisk.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Våmm på burk
Mina två älskar vom-burkarna och de tolereras också väldigt bra. Hela RINTI-foderlinjen är mycket varierad, men oftast ger jag vom-burkarna.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Älskas av våra yorkies
Produkten har följt med våra Yorkies sedan valpåldern och är fortfarande populär hos dem.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Rinti har blivit bättre.
Rinti har generellt blivit bättre igen. Vi hoppas att kvaliteten förblir densamma.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Hundvärldsdagen
Hej, vi har nyligen börjat köpa Rinti Kennerfleisch från er. Vi har märkt att sedan vi började ge vår hund Rinti-fodret, har han inte längre problem med gaser eller diarré. Vi hade redan provat en hel del annat, men inget hade riktigt hjälpt.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Superfoder
Rinti är ett fantastiskt foder, våra 4 hundar älskar det. Fodret luktar gott och alla tycker att det smakar superbra. Eftersom det finns ett så stort urval får de också en annan sort varje dag.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Bra ingredienser, mycket väl tolererad och verkar smaka bra.
Mina hundar älskar Rinti, de tål det bra och har lite avföring, alltså bra utnyttjande av produkten.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Rinti & Gourmet-Seppel
Vår Seppel har fått Rinti-Kennerfleisch i 5 år, främst naturligtvis med kycklinghjärtan ... det älskar han och han har blivit en riktig praktexemplar. Till en början fick han annan mat, men den kom ofta upp igen... Sedan vi började köpa Rinti är allt bra och vår "-Gourmet-Seppel-" mår mycket bra!!! : o )))
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Rinti smakar gott för varje hund!!
Efter lång sökning har vi äntligen kunnat göra vår terriertik nöjd. Inget mer gnäll och kvaliteten är också konstant TOPP.
Genom alla smaker. Så Rinti kan verkligen rekommenderas.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Klass
Har matat med Tinti i flera månader, det ser fantastiskt ut och min Hovawart älskar det. Blandat med grönsaksflingor, en succé hos oss.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Vår favoritmat
För mina 4 hundar finns det inget bättre än Rinti, helst med skinka och därefter med vom. Ett foder som helt lever upp till de angivna specifikationerna, alla värdefulla mineraler finns med, och med det breda utbudet blir det också tillräckligt med variation i matskålen. Jag kan bara rekommendera Rinti, och fodret får alla 5 stjärnor.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Bästa hundmaten för alla åldrar
Vi har fött upp hundar sedan 1996 och har sedan dess nästan uteslutande matat med Rinti våtfoder, endast torrfoder en gång i veckan. Även våra valpar får Rinti Junior som sitt första foder. Med Rinti Sensible har vi framgångsrikt bekämpat de extrema hudproblemen hos en av våra tikar.
Så totalt sett bara positiva erfarenheter. Vi kan absolut rekommendera detta foder.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Rinti Wild/Lamm/Ren
Jag har köpt Rinti länge, till min första hund Willi köpte jag Sensitive eftersom han hade en "livsmedelsallergi". Sedan ett år tillbaka får min tik Kalinka det vanliga fodret, och hon föredrar de tre sorterna ovan.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Jättegott!!!
Vår hund älskar särskilt sorten kycklinghjärtan. De är helt bevarade i sin ursprungliga form och vår älskling tycker att de smakar väldigt, väldigt gott. Men även alla andra sorter tolereras mycket väl av vår lilla busunge och äts upp helt och hållet. Vi kan verkligen rekommendera detta foder.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Recension
Mina hundar älskar Rinti. Det luktar och smakar gott för dem, toppen!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Hur vore det med ett blandpaket?
Vår dalmatiner gillar Rinti, oavsett vilken sort det är. Men eftersom han lider av urinstenar (struvit) får han just nu specialfoder. Därför kan jag inte säga något om den nya kvaliteten. Men det skulle vara trevligt om man kunde beställa Rinti som ett mixpaket, alltså lite av varje sort. Att alltid ge samma mat är tråkigt, och att varje gång beställa massor av burkar av en och samma sort känns gammaldags :-)
Översatt från zooplus.de av zooplus
Recensioner från andra länder

||Polen
Konina
Konstiga känslor 🤭
Jag köpte detta foder och efter en burk bestämde jag mig för att inte köpa mer, eftersom det ser väldigt oaptitligt ut (smaken är hästkött) och det finns konstiga köttbitar inuti. Men min hund är helt förtjust i detta foder och efter att ha smakat det ville han inte äta något annat, så jag köpte en ny omgång. Trots den dåliga beskrivningen av innehållet, vilket också gjorde mig tveksam, har min hund inga magproblem och äter med god aptit, så egentligen har jag inget att klaga på förutom utseendet på fodret.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Rind
Fettandel
Sedan en tid tillbaka har jag märkt (subjektivt) att fettinnehållet i nästan alla produktvarianter har ökat. Mer eller mindre samlas det nu ett tjockare lager fett i botten av burken, som kan vara upp till ca 10 mm. Tidigare har jag inte lagt märke till detta. I övrigt tycker jag att fodret är riktigt bra för priset och mina båda hundar tål det också väldigt bra.
Denna recension har översatts.
Visa original||Finland
🥲
Min hund är kräsen och äntligen hittade jag mat som även han äter. Rinti var till en början riktigt bra mat, men det var något fel med den senaste beställningen. Min hund fick blodig diarré av den och har INGA matallergier. Kundtjänsten trodde inte på mig så jag fick inte ens pengarna tillbaka…
Jag hade köpt mat för ett halvt år.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Bulgarien
птичи сърца
Många glada valpar!
De slukas med stor aptit! De vill alltid ha mer!
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Mixpaket 1
Min hund är helt såld
Tack vare det stora utbudet av produkter, det finns minst 8 olika sorter, får min hund en varierad kost. Maten luktar så gott att man nästan själv får 😄 aptit. Jag har gett detta foder i 3 år nu.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Pansen
Vi har haft hundar i över 20 år
Blir mycket väl mottagen. Bytet till häst eller vilt var inte lyckat.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Rind
Fodret är perfekt för känsliga hundar
Fodret är perfekt, men vi blev erbjudna gåvor för insamlade poäng och de kom aldrig alls. Det tycker jag inte är okej.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Lachs
Falsk
Om en produkt marknadsförs som lax men bara innehåller 5 % lax, tycker jag att det är bedrägeri.
Andra tillverkare är betydligt bättre på det här.
Denna recension har översatts.
Visa original