
230 omdömen förAumüller kattleksak iller
Ladda upp din produktbildInsikter från riktiga husdjursägare
AI-genererad sammanfattning baserad på recensioner som lagts till av kunder
Katterna verkar älska den här illern! Trots den starka lukten är det en favorit bland många. Den blir kramad, biten, kastad och lekt med intensivt. Några katter blir helt galna och bråkar om den, medan andra gosar och sover med den. Dock finns det en risk att konstpälsen rycks loss och sväljs, vilket kan vara ett problem. Illern har blivit en riktig hit och många beställer fler för att hålla katterna glada!
Alldeles för högt
Leksaken är oanvändbar eftersom insidan är alldeles för högljudd för både katten och människor.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Ointressant
Inte en reaktion från min 1,5 åriga laperm. Han tittade knappt på den tyvärr...
|
Fruktansvärd lukt
Mina två hankatter blev helt tokiga i leksaken, men den luktade så illa att vi kastade bort den efter bara fem minuter. Lukten var nästan outhärdlig och spred sig snabbt i hela rummet. Jag tror, baserat på de andra recensionerna, att denna upplevelse inte är standard, men jag tycker ändå att det är väldigt synd eftersom mina två innekatter verkade så entusiastiska.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Luktar otroligt illa
Mina katter blev helt tokiga i den men började markera inom 1 tim så skulle se upp om man har katter som har revirtänk. Lukten från leksaken är fruktansvärd. Kastade den.
|
Luktar otroligt illa
Mina katter blev helt tokiga i den men började markera inom 1 tim så skulle se upp om man har katter som har revirtänk. Lukten från leksaken är fruktansvärd. Kastade den.
|
Inandade plastfibrer
Jag håller med skeptikerna här. De flesta katter slickar vilt på det, biter i det och sväljer polyester(hår). Jag testade det med handen, och det lossnar redan då i stora mängder. Det kan inte vara bra. Jag slängde det direkt. Synd, man brukar annars kunna lita på märket.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Luktar illa
Min katt gillade det inte.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Defekt leksak
Köpte dessa illrar till mina tigrar. Tyvärr kan de väldigt lätt riva loss mycket av plyschpälsen och svälja det, så klart. Kan inte tänka mig att det är hälsosamt. Därför åkte den här leksaken i soporna redan nästa dag, och jag är väldigt besviken, för för 7 euro förväntar man sig bättre kvalitet.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Ändring av fyllningen - Nu luktar det standard/trist
Synd! Fyllningen har ändrats och nu luktar illern som vilken annan leksak med valeriana som helst, och mina katter är inte längre intresserade. Jag beställde precis 4 stycken för att ha ett lager över jul. Kul. Väldigt irriterande att bara ändra något utan att informera kunderna... :(
Översatt från zooplus.de av zooplus
Älskas men fäller för mycket päls
Leksaken accepteras av alla fyra katter och leks med gärna och länge, men den luddar väldigt mycket redan från början och är därför inte lämplig att låta katterna leka med utan tillsyn, eftersom de annars skulle äta upp alla konstgjorda hår. Om jag hade vetat det hade jag inte köpt den.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Blir tyvärr helt förbisedd
Ingen av mina tre brydde sig det minsta. Den ligger bara i hörnet.
Översatt från zooplus.de av zooplus
