
937 omdömen förLeonardo Finest Selection Pouch 16 x 85 g
Ladda upp din produktbildTopp lokala recensioner
Accepterat
Jag beställde bara ankan med ost och båda katterna gillar den. Äts upp helt varje gång. Super.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Slängde direkt efter öppnandet.
Fiskprodukten luktar som om den var gjord av ruttnande fiskavfall: den värsta fiskstanken. Mina två katter vände sig bort i protest, och eftersom jag själv inte kunde stå ut med lukten i rummet, slängde jag den utan att tveka. Man bör alltid lita på sin egen uppfattning. En kvalitetsprodukt skulle aldrig lukta så här!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Tas emot - om än inte alltid - nådigt.
Vår italienska katt går med jämna mellanrum med på att äta den här maten – men inte alltid! Vi uppskattar Leonardos produkter väldigt mycket och köper dem om och om igen!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Nöjd
Min perserkatt har foderallergi, fick kala fläckar och kliade sig blodig. Sedan 1 månad tillbaka får hon Leonardo Kanin och allt är borta som om inget hade hänt. Framför allt äter hon det med stor aptit. Jag är mycket nöjd och kan bara rekommendera det till alla :-)))))
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Acceptabel
Äts gärna, men mättar inte lika länge och bra som Leonardo All Meat.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Katten förblir skeptisk
Jag ville skämma bort min katt och skaffa "bra" mat till honom. Det gillade han inte alls :D
Han nosade lite på det och gick sedan därifrån. Först efter några timmar drev hungern honom att äta det. Men det var inte riktigt så jag hade tänkt mig.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Bästa fodret
Jag hade redan tidigare betygsatt fodret med 4 stjärnor. Numera har varken min katt eller jag något att klaga på. Jag är förvånad över att så många här stör sig på lukten. Vi båda, katten och jag, kan inte hitta något obehagligt med den. Titus (12) gillar alla sorter. Jag tycker särskilt att listan över ingredienser är fantastisk. Det är något man knappt hittar hos något annat företag.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Min katt älskar verkligen våtfodret från Leonardo, särskilt det med kyckling🐔😍.
Jag har redan provat många olika våtfoder/sorter och jag måste säga att detta är det bästa våtfodret jag har köpt hittills!!! 1. Min katt älskar att äta det. 2. Fodret mättar riktigt bra. 3. Min katt går bara på lådan en gång om dagen, med många andra våtfoder gick hon 5-6 gånger och var alltid hungrig, så upptaget i magen var inte så bra. Leonardo är ett fantastiskt foder för katten och för mig😍👍
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Jag saknar det blandade urvalet.
Mina katter gillar Leonardo väldigt mycket. Det brukade finnas påsar med blandade smaker att beställa. Det vore toppen om det kunde erbjudas igen.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Min katt älskar det
Jag köper påsarna som ett komplement till de "vanliga" 400 g burkarna från Leonardo. Han äter dem gärna och tål dem mycket bra.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
bästa fodret
Jag skulle helst ge 10 stjärnor. Min perserkatt har nästan vägrat all våtfoder, men Leonardo äts med sådan njutning och det har varit så under en längre tid. Hon gillar alla sorter, fiskvarianterna har jag inte testat eftersom Cleo inte gillar fisk. Jag är riktigt glad. Katten äter dyrt foder och matte är nöjd, det blev riktigt dyrt för mig när jag var tvungen att ge bort eller slänga mängder.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Oätligt
Vår fiskälskande katt lämnade matplatsen i panik, helt otroligt. Den här sorten har bara en grötig konsistens. Jag gillar inte heller lukten alls. Hela rummet luktar av det. Ingen tuggmotstånd, inget kött, ingen sås, bara brun sörja.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Älskad mat UTAN djurförsök!
Min kräsna brittiska korthårskatt äter helst sorterna "Känguru", "Kalv" och "Kyckling". Konsistensen och lukten är utmärkta hos de flesta sorter! Endast med "fiskvarianterna" är lukten en utmaning för människor... då byter jag till Leonardos torrfoder (GF med lax). Detta foder är definitivt högkvalitativt och tillverkat i Tyskland! Rekommenderas!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Topp
Min kräsna katt äter upp det till sista smulan, något sådant har jag aldrig sett hos henne. Jag testade fågel och ägg och kommer att prova de andra sorterna också.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Otroligt
Väldigt bra! Helt perfekt, äts upp och ger en fantastisk päls. Tyvärr väldigt dyrt, annars skulle jag bara ge detta, men det är också värt priset måste jag säga...
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Väldigt gott, men bara med 7 hungriga munnar 😅
Maten är helt fantastisk och verkar smaka riktigt bra! Synd bara att det inte finns mixpaket för påsarna, mina sju vill ju alla ha sin egen specialbehandling 😻😻😻
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Kan jag rekommendera
Jag matar med Leonardo från burk. Ville nu testa påsarna eftersom de har ännu högre köttinnehåll. Mina katter äter påsarna lika gärna som burkarna. Tycker det är toppen. Snälla kära ZOOPLUS, ta in 200 g burkar här, det vore fantastiskt ;-)
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Den första hälsosamma maten som älskas!
Det tog mig år att få mina katter att byta till nyttigare mat, varje märke blev genast eller efter kort tid ratat. Men Leonardo älskar mina tre över allt annat! Nästan alla sorter tas emot med glädje. Jag är så tacksam. Och jag märker också väldigt tydligt att avföringen luktar mindre, mycket mindre.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Bästa fodret för mina 4 katter
Mina 4 katter älskar den här maten. Dock inte alla sorter. 3 katter äter bara kyckling och kalv. Min kräsna hankatt äter bara kalv. Snälla, lägg till detta i sortimentet! Den här maten är spannmålsfri, och jag tycker att även de andra ingredienserna är mycket bra. Konsistensen är också optimal. Inte för fast och väldigt saftig. Precis lagom.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Mycket bra
Min katt älskar det. Bra ingredienser.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Recensioner från andra länder

|Finland
siipikarja & kananmuna
Pålitligt val
Det här är vår katts favoritmat. Jag brukar tillsätta lite vatten på tallriken, och oftast är hela portionen uppäten.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Fleisch Menü
Mycket bra kvalitet
Våra hankatter gillar det verkligen och det är det enda högkvalitativa fodret de äter just nu.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Rind pur
Min kräsna katt accepterade det direkt!
Min katt äter det utan att vara kräsen... tidigare bara Sheba och liknande. Äntligen gillar han nyttig mat!
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Forelle & Catnip
Min katt gillar inte den här smaken, men nötkött går hem
Min katt äter "Nöt" utan att klaga... men tyvärr gillar han inte den här sorten alls.
Denna recension har översatts.
Visa original
|Tyskland
Huhn pur
Super
Just nu är det här det enda fodret vår katt äter.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Rumänien
Păstrăv și iarba mâței
Utsökt.
Det luktar så gott att jag själv skulle vilja smaka. Jag ger henne det i portioner om 1/2 pipett blandat med 2 matskedar vatten. Skålen blir helt ren efteråt. Jag gör så här eftersom hon inte är så förtjust i vatten. Rekommenderar!
Denna recension har översatts.
Visa original