
937 omdömen förLeonardo Finest Selection Pouch 16 x 85 g
Ladda upp din produktbildTopp lokala recensioner
|
Min katt gillar det inte.
Jag fick testa olika sorter av fodret med min katt som en produkttest. Tyvärr nosade min katt bara lite på fodret men åt det inte.
Jag erbjöd min katt bland annat smaken ren kyckling. På grund av de högkvalitativa ingredienserna skulle jag ändå rekommendera att prova produkten.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Tyvärr gillar inte min katt maten.
Jag fick prova olika sorter av fodret tillsammans med min katt som en produkttest.
Tyvärr nosade min katt bara lite på fodret, men åt det inte.
Jag erbjöd min katt sorterna Ren Kyckling, Pulled Beef Köttmeny (båda i påse) samt en burk.
Det familjeägda företaget LEONARDO erbjuder regionalt producerat foder. Innehållet i fodret består av högkvalitativa ingredienser som ska vara bra för våra fyrbenta vänner.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Leonardo våtfoder
Äts gärna, innehållet är bra. Nu till "men", tyvärr luktar det väldigt obehagligt och förpackningen går inte att öppna ordentligt.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Tyvärr gillar katterna det inte alls.
Mina två hankatter äter tyvärr inte det. De går fram till maten men äter inte och avstår hellre från mat hela dagen.
Jag testade olika sorter av påsarna, men tyvärr blev ingen sort accepterad.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Katten förblir skeptisk
Jag ville skämma bort min katt och skaffa "bra" mat till honom. Det gillade han inte alls :D
Han nosade lite på det och gick sedan därifrån. Först efter några timmar drev hungern honom att äta det. Men det var inte riktigt så jag hade tänkt mig.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Bra sammansättning, acceptansen är dålig
Jag och fyra katter har testat Leonardo Forelle & Catnip. Resultat:
Sammansättning: Mycket bra, inget spannmål och mycket kött.
Doft: Stark, obehaglig.
Utseende: fint passerat, gråaktigt.
Acceptans: Dålig, bara 1 katt vågade sig fram och tog två tuggor.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Tydliga innehållsangivelser, men tyvärr...
Jag och fyra katter har testat Leonardo Fisk & Räkor. Resultat:
Sammansättning: Mycket bra, inget spannmål och mycket kött.
Lukt: Stark, obehaglig.
Utseende: Finpasserat, gråaktigt.
Acceptans: Dåligt, bara 1 katt vågade sig fram och tog två tuggor.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Ser bra ut men tassarna ner från min päls-boss
Mina katter är väldigt noga med mat och även om det ser bra ut var både Duck & Cheese och Meat Menu kvar och inte rörd så jag kommer inte att bry mig om att prova de andra smakerna.
Översatt från zooplus.co.uk av zooplus
|
Bra våtfoder - men tyvärr inte för min katt :(
Sammansättningen i sig är super, men konsistensen är inte helt optimal. Sorten "Pur Huhn" togs emot någorlunda, medan sorten "Fleischmenü" avvisades helt – provades en gång snabbt och totalvägrades även efter flera försök. Jag kommer inte att köpa fodret igen, trots dess höga kvalitet.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Rörs inte
Mina har hittills fått Fine Filets eller tonfisk från Almo Nature eller Schesir. Eftersom det bara är kompletteringsfoder och jag gillar sammansättningen på Leonardo (hög kötthalt, tillsatser, mycket taurin) ville jag prova det. Tyvärr luktar det så fruktansvärt illa att man knappt står ut. Båda katterna rörde det inte. Kanske beror det på lukten. Konsistensen är också ganska grötig. Synd.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Tyvärr inte väl mottaget!
Mina båda katter har tyvärr inte alls eller väldigt dåligt accepterat den fantastiska maten! Synd!!! Katter är ju trots allt ganska envisa när det gäller mat!
Översatt från zooplus.de av zooplus
Recensioner från andra länder

||Tyskland
Forelle & Catnip
Min katt gillar inte den här smaken, men nötkött går hem
Min katt äter "Nöt" utan att klaga... men tyvärr gillar han inte den här sorten alls.
Denna recension har översatts.
Visa original