
937 omdömen förLeonardo Finest Selection Pouch 16 x 85 g
Ladda upp din produktbildTopp lokala recensioner
|
Bästa listan plats nr. 1
Min brittiska korthårskatt älskar smaken "Kanin" i påsar, särskilt den härligt "mosiga konsistensen"! Ren kyckling eller kalv äts också gärna. Jag kombinerar med Leonardos torrfoder "spannmålsfritt" och i 6 år har min katt varit frisk och fått alla nödvändiga näringsämnen. Ett högkvalitativt foder, varmt rekommenderat!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Gott
Min katt älskar det.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Högkvalitativt foder
Toppenfoder, min katt äter det gärna. Sammansättningen är super, hög köttandel, inget socker och inget spannmål, vilket är väldigt viktigt. Och det finns även lite laxolja i, vilket är bra för katten.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Helt enkelt TOPP
Jag matar med olika märken för att inte vänja mina kattungar vid bara ett. Leonardo har dock visat sig vara den absoluta favoriten. Påsarna blir bokstavligen inhalerade. Det är också trevligt att 200 g-burkarna har samma konsistens som påsarna och äts lika gärna. Det är inte fallet med alla foder.
Jag ser fram emot den tid då jag kan ge olika sorter. Just nu kan jag bara bedöma kattungesorten.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Hög kötthalt, bra produkt
Mina katter fick nyligen testa några våtfoderprodukter från Leonardo, och överlag ger fodret ett positivt intryck.
Jag gillar den höga köttandelen, sammansättningen och ingredienserna.
Doften, färgen och konsistensen är behagliga. Mina katter ville smaka direkt. Det togs emot väl och verkar ha tolererats bra av båda.
Sammantaget är jag ganska nöjd med produkten. Vi fortsätter att testa oss fram.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Fint foder
Mina katter älskar det! Leonardo skapar mat enligt ett holistiskt recept, och det ger jag gärna till mina två innekatter. Att de dessutom tycker att det smakar fantastiskt gör det till den perfekta maten för oss.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Smakar
Smakar utmärkt för båda katterna. De kastar sig verkligen över det.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Går hem bra!
Fantastisk design, bra tolerans och luktar så gott att man vill ta en tugga! Bästa kvalitet!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Topp
Vår katt älskar den här maten.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Toppen
Min katt älskar det här. Han slickar rent skålen tills sista smulan är borta. Han tål det väldigt bra. Det håller honom i form och ger honom allt han behöver för att orka med dagen.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Kommer verkligen till sin rätt
Jag har tre katter hemma (varav en är väldigt kräsen) och har testat följande sorter:
Fisk & räkor - två av tre gillar det
Fasan & tranbär - de gillar det inte alls
Kanin & tranbär - alla gillar det
Pulled beef - bara två av tre gillar det
Köttmeny - alla gillar det
Fågel & ägg - bara en gillar det
Ren kyckling - alla gillar det
Pulled chicken - alla gillar det
På grund av ingredienserna skulle jag köpa den här blötmaten om och om igen.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Katterna är begeistrade
Tack vare ett produkttest fick jag/mina två tigrar testa Leonardo våtfoder gratis.
Mina två väldigt kräsna små pälsbollar älskar fodret, de är verkligen helt begeistrade av det, vilket tyvärr inte händer så ofta annars. Fantastisk balanserad och bra sammansättning, hög kvalitet, med alla viktiga näringsämnen som en katt behöver, och dessutom med uppenbart god smak. Tillverkat i Tyskland, toppen.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Snabbt accepterad
Katten Diggi fick testa de nya produkterna från Leonardo. Han tyckte att det smakade riktigt bra! Oftast föredrar han att äta mer torrfoder, vilket gör det svårare för honom att dricka. (Generellt dricker han mindre.)
Med våtfodret från Leonardo kan vi blanda i lite vatten, och det smakar fortfarande väldigt gott för honom. Han åt upp varje portion på nolltid.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Katterna är begeistrade
Jag, eller rättare sagt mina fyrbenta pälsbollar, fick prova Leonardo våtfoder som en del av ett produkttest.
Mina katter var väldigt förtjusta, det verkade smaka riktigt bra för dem. Och när mina två små tigrar är nöjda, då är jag det också.
Kattmat av hög kvalitet, regionalt tillverkad i Tyskland för ett holistiskt näringskoncept – toppen, jag är imponerad.
Rekommenderas varmt!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Min katt är nöjd.
Min katt är mycket nöjd med produkterna från Leonardo, och jag är glad att matskålen blir tom.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Min katt älskar alla sorter
Min katt får bara våtfoder. Leonardo accepterade det direkt. Jag tycker personligen att sammansättningen är väldigt bra, och visuellt ser fodret bättre ut än vissa andra märken vi har testat. Priset är särskilt bra i sparpaketet.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
mycket välsmakande för min katt
Hög acceptans och tolerans – det varsamt ångkokta köttet verkar verkligen falla min katt i smaken. Portionspåsen är praktisk.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Kräseta katter älskar det
Mina tre små rackare tyckte att maten var riktigt bra. De brukar annars vara ganska kräsna och låta ny mat stå kvar, men inte här. Den accepterades direkt och var borta på nolltid.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Smakar bra för oss båda
Maten luktar, så vitt jag som människa kan bedöma, ganska bra och katterna åt upp sina portioner utan problem. Det verkar alltså smaka gott, och därför rekommenderar jag den här sorten!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Mina 5 pälsbollar älskar det!
Nu måste jag ge Leonardo en stor komplimang: Alla fem innekatter var helt begeistrade av alla smaker. Till och med med sorter vars konsistens är helt annorlunda än vad de är vana vid. En snabb sniff räckte, och sedan satte de igång för att få tag på något innan någon annan kanske var snabbare. På dag två satte sig en av mina katter bredvid burkarna och påsarna. Lite som att säga: Antingen får jag det här eller inget annat :-)
Översatt från zooplus.de av zooplus
Recensioner från andra länder

|Finland
siipikarja & kananmuna
Pålitligt val
Det här är vår katts favoritmat. Jag brukar tillsätta lite vatten på tallriken, och oftast är hela portionen uppäten.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Fleisch Menü
Mycket bra kvalitet
Våra hankatter gillar det verkligen och det är det enda högkvalitativa fodret de äter just nu.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Rind pur
Min kräsna katt accepterade det direkt!
Min katt äter det utan att vara kräsen... tidigare bara Sheba och liknande. Äntligen gillar han nyttig mat!
Denna recension har översatts.
Visa original
|Tyskland
Huhn pur
Super
Just nu är det här det enda fodret vår katt äter.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Rumänien
Păstrăv și iarba mâței
Utsökt.
Det luktar så gott att jag själv skulle vilja smaka. Jag ger henne det i portioner om 1/2 pipett blandat med 2 matskedar vatten. Skålen blir helt ren efteråt. Jag gör så här eftersom hon inte är så förtjust i vatten. Rekommenderar!
Denna recension har översatts.
Visa original