
114 omdömen förEkonomipack: MjAMjAM Quetschie 24 x 300 g
Ladda upp din produktbildTopp lokala recensioner
Inga omdömen hittades.
Recensioner från andra länder

||Polen
Soczysty kurczak w smacznej marchewce
Tyvärr
Tyvärr är mina två katter helt ointresserade av det här fodret, trots att innehållet är bra. Synd att det inte stod någonstans att det är en pastej, för mina katter gillar helt enkelt inte den konsistensen.
Denna recension har översatts.
Visa original|Tyskland
Geten är inte längre densamma.
Synd att de har ändrat receptet på get. Det luktar hemskt och fodret har blivit ljusare. Min katt vägrar äta det här fodret. Tråkigt, han har ätit den här sorten i 3 år. Varför måste man alltid ändra bra foder? Precis samma sak hände med Catzfinefood känguru.
Denna recension har översatts.
Visa original