
188 omdömen förEkonomipack: MjAMjAM 24 x 400 g
Ladda upp din produktbildTopp lokala recensioner
Inga omdömen hittades.
Recensioner från andra länder

||Tyskland
Herzen
Varför inte som 200 g-burkar?
Äts gärna upp, men ändå blir halva burken kvar. 200g-burkar skulle vara mycket smidigare. Även om jag betalar mer per kilo skulle jag spara mer än om jag måste slänga hälften av en 400g-burk.
Denna recension har översatts.
Visa original