
111 omdömen förDibo laxolja
Ladda upp din produktbild22-02-03|Janine
Vår hund accepterar det, men ingen av våra 3 katter gör det.
Våra katter svälter hellre än att äta sin mat med den här laxoljan, för oss en riktig besvikelse.
Översatt från zooplus.de av zooplus
20-03-13|a.F.
Bra produkt, pumpen otrolig
Produkten är bra och vår hund gillar den väldigt mycket. Men flaskhuvudet eller pumpen är en mardröm. Därför drar jag av två stjärnor. Behöver verkligen förbättras.
Översatt från zooplus.de av zooplus
17-08-04|Ella
fruktansvärd odör
Ville göra något hälsosamt för min cocker spaniel och tillsatte en liten skvätt av oljan i maten! Efter 3 dagar luktade hunden fruktansvärt, letade igenom honom för att se om det fanns någon skada, pälsvård, nos- och öronvård sker dagligen, men trots flera bad förändrades ingenting! Slutade med oljan??!! Det var det – nu får han bara en liten skvätt på maten två gånger i veckan, och han luktar inte! Med flaskan klarar vi oss hela hundens liv!
Översatt från zooplus.de av zooplus
17-02-16|E. Prause
Dålig förpackning, bara en storlek, annars bra.
Våra hovawart älskar det och oljan ger ett bra intryck. Poängavdrag blir det dock för den bedrövliga pumpflaskan, som hade varit ett bra doseringshjälpmedel om den fungerade ordentligt. Men pumpen är ofta otät, drar in luft och kladdar ner flaskan. För att inte bara klaga vill jag också ge ett förbättringsförslag: bort med pumpen, sätt på en vanlig skruvkork och bifoga ett mätglas. Andra förpackningsstorlekar skulle också vara välkomna, till exempel 1 liter.
Översatt från zooplus.de av zooplus
16-12-05|F.Maibaum
Dessa förbannade pumpflaskor
Köpt flera gånger och blivit irriterad varje gång. Dessa flaskor verkar dra in luft när man pumpar. Man slösar bort mycket olja. Byt flasktyp, doseringsflaskor skulle vara praktiska. Nästa gång köper jag något annat. Har ingen lust att bli irriterad längre.
Översatt från zooplus.de av zooplus
