
937 omdömen förLeonardo Finest Selection Pouch 16 x 85 g
Ladda upp din produktbildTopp lokala recensioner
|
Nöjda katter
Våra katter tycker mycket om maten. När katterna är nöjda, är människan det också.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Super rekommenderas!
Min katt älskar verkligen den här maten. Han kan knappt vänta tills den äntligen ligger i skålen. Han tål den också superbra.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
de är kära
Blev direkt knockad! Perfekt!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Rekommenderas
Mina katter älskar den här produkten.
Aldrig tidigare har blötmaten blivit uppäten så snabbt. Till och med den stora måste skynda sig att äta, så att den lilla inte snor något.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Kyckling pur ratades
Sorten Kyckling ren blev ratad av min katt, alla andra sorter gick hem.
Tyvärr går påsarna aldrig att öppna helt i ena änden, man måste alltid öppna från båda sidor.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Klass
Verkligen mycket bra foder. Moriarty är väldigt kräsen, men här kastade han sig över det direkt. Han tål det också mycket bra.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Går hem riktigt bra!
Våra två brittiska korthår älskar påsarna! Varje smak var en fullträff och åts med stor förtjusning. Perfekt deklarerat, precis som det ska vara. Vi kan verkligen bara rekommendera det!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Mycket högkvalitativ
Min katt älskar verkligen maten.
Hon tål den mycket bra. Även portionsstorleken är väldigt passande.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Vår Lina älskar det
Vår Lina älskar det. Ibland är hon kräsen, men maten från LEONARDO tycker hon väldigt mycket om.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Gott!
Mycket högkvalitativt foder
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Favoritmat
Våra två katter älskar denna mat från Leonardo, eftersom de båda gärna äter den. Den tolererades väl och lukten är också helt okej jämfört med andra produkter. Ingredienserna är av hög kvalitet och konsistensen på maten var bra. Oavsett om det är våt- eller torrfoder, ger vi en tydlig köprekommendation.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Kom fram säkert!
Jag fick testa Leonardo kattmat och det blev väldigt uppskattat här. Doften är behaglig, vilket man ofta inte är van vid.
Det är också värt att nämna de positiva ingredienserna... jag kan verkligen rekommendera fodret.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Blir mycket omtyckt och har bra kvalitet
Vi har redan provat olika sorter från Leonardo och förutom Fisk & Räkor har hittills alla sorter blivit väl mottagna. De högkvalitativa ingredienserna från tysk produktion övertygar mig. Eftersom det inte är så enkelt att hitta ett foder som alla tre katter gillar, kommer jag definitivt att köpa det igen.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Han gillar det.
Vår katt gillar verkligen den här maten. Jag tycker särskilt om att den luktar gott och har så fantastiska ingredienser.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Test lyckades
Inom ramen för ett trnd-produktest fick mina tre katter testa Leonardo våtfoder. Sammansättningen är verkligen toppen. Mycket rent kött och bra ingredienser. Vi är imponerade och rekommenderar det definitivt vidare. Även svärföräldrarnas katter tyckte det var fantastiskt, alla matskålar var tomma.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Lyckliga katter
Mina två kattdamer är väldigt förtjusta i den här maten. Till och med den som annars brukar vara lite kräsen när det gäller våtfoder.
Det är också toppen att maten tillverkas i Tyskland.
Den enda sorten som jag som "burköppnare" inte gillar är den med fisk. Den sorten luktar extremt starkt av fisk, så den skulle jag inte köpa igen.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Superfoder
Våra katter älskar maten. Vi är väldigt nöjda med den fantastiska sammansättningen, och till skillnad från vissa andra har maten en mycket behaglig doft.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Mycket bra kvalitet
Vår katt tyckte att det smakade riktigt gott, trots att hon är en väldigt kräsen gammal dam. Jag tycker det är toppen att det är fritt från spannmål och socker.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Top...
Mina två älskar det... skålen glänser efteråt!!!
Kvaliteten och priset är toppen...
Har flera sorter och alla är mycket uppskattade... kommer definitivt att kunna rekommendera det vidare.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Besvikande
Mina små pälsbollar gjorde sitt bästa. De är inte heller kräsna och provar gärna ny mat. Tyvärr blev Leonardos mat inte någon succé. Hungern fick dem dock att äta det till slut. Toleransen var bra. Lukten av maten var hemsk.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Recensioner från andra länder

|Finland
siipikarja & kananmuna
Pålitligt val
Det här är vår katts favoritmat. Jag brukar tillsätta lite vatten på tallriken, och oftast är hela portionen uppäten.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Fleisch Menü
Mycket bra kvalitet
Våra hankatter gillar det verkligen och det är det enda högkvalitativa fodret de äter just nu.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Rind pur
Min kräsna katt accepterade det direkt!
Min katt äter det utan att vara kräsen... tidigare bara Sheba och liknande. Äntligen gillar han nyttig mat!
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Forelle & Catnip
Min katt gillar inte den här smaken, men nötkött går hem
Min katt äter "Nöt" utan att klaga... men tyvärr gillar han inte den här sorten alls.
Denna recension har översatts.
Visa original
|Tyskland
Huhn pur
Super
Just nu är det här det enda fodret vår katt äter.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Rumänien
Păstrăv și iarba mâței
Utsökt.
Det luktar så gott att jag själv skulle vilja smaka. Jag ger henne det i portioner om 1/2 pipett blandat med 2 matskedar vatten. Skålen blir helt ren efteråt. Jag gör så här eftersom hon inte är så förtjust i vatten. Rekommenderar!
Denna recension har översatts.
Visa original