
937 omdömen förLeonardo Finest Selection Pouch 16 x 85 g
Ladda upp din produktbildTopp lokala recensioner
|
Tyvärr gillar katterna det inte alls.
Mina två hankatter äter tyvärr inte det. De går fram till maten men äter inte och avstår hellre från mat hela dagen.
Jag testade olika sorter av påsarna, men tyvärr blev ingen sort accepterad.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Bra foder med variation
Båda pälsnosarna har nu fått tre olika sorters foder från Leonardo. Skålarna slickades helt rena. Socker- och spannmålsfritt är väldigt viktigt för mig. Jag är verkligen nöjd.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Mycket bra foder med behov av förbättringar
Maten i sig är super, bra sammansättning och bra ingredienser. Men konsistensen är verkligen inte bra. En katt vill ju också tugga på något. Alltså åtminstone NÅGOT. Annars toppen.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Kvalitativt högkvalitativ
Fantastisk kattmat som jag fick för att testa direkt från Leonardo, och som kvalitetsmässigt inte lämnar något att önska, men priset är lite dyrt när man har tre katter.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Gott
Vår lilla innekatt älskar produkterna från Leonardo och njuter som aldrig förr! Vi är överlyckliga, vi är överlyckliga 🤩
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Vår katt gillar det.
Maten luktar fantastiskt och vår katt Kasimir åt upp den på nolltid. Bra ingredienser talar för maten.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Den perfekta maten för vår innekatt
Vi hade turen att få ett paket fullt av fantastiska smaker att prova. Vår innekatt accepterade det väldigt bra. Han börjar genast spinna när det är dags för matskålen, och maten äts upp direkt! Vi tyckte att lukten var mycket behaglig och även konsistensen på maten var toppen!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
går hem bra
Min katt äter Leonardo-fodret väldigt gärna, det blir definitivt inget kvar!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Mycket välsmakande för våra prinsar!
Man hinner knappt få påsen i handen innan det stora jamandet börjar. Våra tigrar älskar Leonardo-maten och slukar den verkligen. Man kan både se och känna på lukten att det är av mycket hög kvalitet.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Kvalitet med hög köttandel
Jag och mina katter var produkttestare. Kvaliteten och även smaken var super, de tyckte verkligen om det. Minuspoäng: lukten är väldigt stark.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Mina älskar det
Min gamla dam är en riktig diva när det gäller mat, men det här slukas i ett nafs. Och tack vare de högkvalitativa ingredienserna känns det riktigt bra.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Bra kattmat
Kattmaten har verkligen väldigt bra ingredienser. Det är varken för mycket eller för lite av allt. Därför är jag verkligen imponerad.
Men tyvärr spelar det ingen roll om mina katter inte gillar smaken. Synd! Däremot gillar katterna som jag matar utomhus det :-)
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Ny favoritmat
Nytt favoritfoder, eftersom vi fick möjlighet att testa några produkter från märket Leonardo.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Mina hankatter älskar det
De åt upp allt direkt! Verkar smaka gott. Jag gillar sammansättningen.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Bästa fodret
Min katt tycker särskilt mycket om det. Högkvalitativt muskelkött och det som är särskilt viktigt – det är fritt från spannmål!
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Smakar även för kräsna katter
Jag har två hankatter, den ena vill ha mycket variation och den andra är extremt kräsen när det gäller mat. Båda är förtjusta i smaken Fågel & Ägg. Har sällan sett detta hos andra märken. Definitivt en rekommendation att köpa.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Senior gillar det
Min kära äldre innekatt är verkligen en mycket kräsen fyrbent vän. Nu får vi chansen att testa Leonardo kattmat.
Vad ska jag säga? Jag är imponerad. Han accepterar maten direkt och älskar den. Det hade jag inte förväntat mig. Tidigare har han alltid sorterat bort allt direkt. Vi har redan testat en hel del olika foder.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Katten tycker att det är gott.
Min katt är generellt kräsen. Min katt fick testa olika sorter av Leonardo inom ramen för ett produkttest. Favoriten var smaken med kyckling.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Smakar
Vi fick ett testpaket & mina katter älskar det. Skålen blir till och med slickad ren.
Översatt från zooplus.de av zooplus
|
Smakar bra!
Mina katter gillar alla sorter och tål dem också bra. Det luktar inte starkt.
Översatt från zooplus.de av zooplus
Recensioner från andra länder

|Finland
siipikarja & kananmuna
Pålitligt val
Det här är vår katts favoritmat. Jag brukar tillsätta lite vatten på tallriken, och oftast är hela portionen uppäten.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Fleisch Menü
Mycket bra kvalitet
Våra hankatter gillar det verkligen och det är det enda högkvalitativa fodret de äter just nu.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Rind pur
Min kräsna katt accepterade det direkt!
Min katt äter det utan att vara kräsen... tidigare bara Sheba och liknande. Äntligen gillar han nyttig mat!
Denna recension har översatts.
Visa original
||Tyskland
Forelle & Catnip
Min katt gillar inte den här smaken, men nötkött går hem
Min katt äter "Nöt" utan att klaga... men tyvärr gillar han inte den här sorten alls.
Denna recension har översatts.
Visa original
|Tyskland
Huhn pur
Super
Just nu är det här det enda fodret vår katt äter.
Denna recension har översatts.
Visa original
||Rumänien
Păstrăv și iarba mâței
Utsökt.
Det luktar så gott att jag själv skulle vilja smaka. Jag ger henne det i portioner om 1/2 pipett blandat med 2 matskedar vatten. Skålen blir helt ren efteråt. Jag gör så här eftersom hon inte är så förtjust i vatten. Rekommenderar!
Denna recension har översatts.
Visa original